O „strigare”


Zilele astea am lenevit p-acasa, adica weekend-ul asta….. ca de obicei….

M-a pus ala mic cu coarne si mi-am descarcat jocuri de la big fish… printre care si farmfrenzy, dar nu ala clasic si framfrenzy ancient rome…si bine mi-a prins ca ieri nu am avut net, tocmai cand vroiam sa scriu nu mai stiu ce idiotenie mica de a mea.

Si dai si joaca, si joaca si dai. M-am apucat de el ieri pe la ora 18 ca pana atunci am testat alte jocuri, ca e pack ce am descarcat, si m-am oprit ca nu mai puteam de somn pe la ora  1 si ceva A.M….al naibii joc e asta….

Am citit azi pe blogul Emei ca pleaca in Turcia si facea o „strigare” sa se adune mai mult nebuni…m-a facut sa fac si eu un astfel de anuntz, desi Marian ( tip cunoscut pe chat, 1.70 cu strungareatza, mareee bucatar, da mic si slab, pasionat de machetutze, al naibii de calm de ma enerveaza cateodata si mai trebuie sa specific ca-i bucurestean. deci fetelor daca sunteti interesate, tipul e disponibil. pentru mai multe informatii ma puteti contacta (nah draga, ti-am facut gen anuntz matrimonial ca si asa vroiai sa scriu de tine)) mi-a zis sa fac demult chestia asta …

Sa incepem :

” IA STATI LUME SI ASCULTATI ( de fapt, cititi) ANUNT MARE SI DE MARE POMINA PE ACEST BLOG INCURCAT :

Subsemnata, ALETZSA, doreste sa stranga gasca mare de nebuni si sa plece in plimbari de nebuni cautand aventura vietii lor si distrandu-se cautand.

Care vrea si doreste, aici sa se semneze.

Primul lucru este sa adunam gasca, apoi sa plecam  fara prea multe pregatiri spre ale tarii bogatii.”

Ce spuneti?? stiu, mai trebuie sa lucrez la anuntz, dar asta e de moment.

chiar mi-ar placea sa intalnesc oameni care ar vrea sa plece cu mine in lume alaturi de alti oameni nebuni si elementul de legatura sa fie blogul meu. Ar fi superb si totodata un experiment  sa vedem daca e adevarata zicala ” cine se aseamna se aduna!”

In fine, nu-i musai sa fie singurul element de legatura blogul meu.

Momentan cam atata am de zis… poate o sa bag un later edit…. nu se stie.. ma scuzati, am de stresat un joc……sau ma streseaza el pe mine?

2 gânduri despre &8222;O „strigare”&8221;

Lasă un răspuns

