si raul continua….


Hehee si eu care vroiam sa scriu ieri ceva funny patit de subsemnata……dar o sa incep in ordinea inversa…

Azi mi-e rau….da!ma vait.Asa sunt eu mai ouata de fel, ma simt ca draq desi draq e frumusel foc.

Azi-noapte mi-o fost rau, cu donatii la bobocei si dureri de burta, in sensul ca ma doare prin zona ovarelor, dar nu-s alea si pur si simplu burtica, siliconul meu natural strans in ani si ani de munca.

Trecand peste asta, ieri am fost fetita harnica si in timpul harniciei mele primesc un telefoncu „id”  necunoscut si raspund:

-DA!(asa raspund eu la tel)

– …………

– spuneti cu ce va pot ajuta

-……….

– ma auziti?

– da… va aud

-spuneti pe cine cautati 

– buna ziua, ce faci?

– buna ziua, bine, pe cine cautati?

– pe…….cineva

– va rog repetati, pe cine?

– pe……cineva

-am inteles… pe cine mai exact?

-………….

– ma auziti?

– da

-si de ce nu ziceti ceva?

– caut…pe cineva….

– ok. ati gresit numarul, eu nu sunt acel cineva

– sigur?

– foarte sigur

– sigur, sigur?

– cel mai sigur. eu am nume

– bine domnisoara, o sa incerc alt numar

-mult spor la cautat”

dap….asa a fost discutia..la 5 minute dupa apel, dupa ce am rememorat cele de mai sus, m-a bufnit rasul dar cu lacrimi……

Doamne ce de oameni si pe lumea asta….. apropo, domnul de la telefon avea vreo 50 de ani dupa vorba….

noh.. va las momentan, iar mi-e rau… imi vine sa mai daruiesc ceva boboceilor……si asa merg ca o baba cocosata, tinindu-ma de burta, care parca are 120 de kile……

14 gânduri despre &8222;si raul continua….&8221;

  1. Ca un cititor fidel (mai nou), sa iti las ceva sa reflectezi:
    1. De unde avea un mosh numarul tau? (ma indoiesc serios de un obsedat care, in mod random, suna si spera ca poate pica o voce tanara care sa ii incite ganglionii)
    2. De ce dorinta de a persista intr-o discutie fara sens, din care in mod sigur nu ai nimic de castigat?
    Zic asta pentru ca in general ai de castigat doar invatand de la oameni superiori tie, iar acei oameni se dezvaluie in fata ta si sunt gata de lupta, nu se ascund.
    3. Legat de observatia doi, esti maso un pic? Ceva costume din piele, bici, catuse…prin dulap…nu-i asa? Uneori parca adori „intepaturile” realitatii si nu mereu in scop educativ….

      1. Uneori, citindu-te pe tine, am impresia ca as avea oarecare tendinte… insa e vreme ce ma reintorc pe blogul tau si iti mai si citesc „topicurile”, cred ca masochismul meu nu este singura scuza. Poate imi place ce zici pe aici (asta pentru 23 ani este de apreciat). Eu oricum la 23 de ani rescriam teoria relativitatii si il faceam pe Einstein sa isi dea singur pumni in gura…dar…eu sunt baiat, ar fi de inteles… 😉

        1. uite misoginul unde era…..aha… si pe langa asta si masoghist… hmmmmm…….personaje din astea atrag…. ce „secsy” sunt.. hihi…
          gata, m-ai gadilat la orgoliu 😛

          1. „Personaje”? Moi? Domnisoara, nu este cazul sa apelati la psihologie semi-ascunsa pentru a ascunde vulnerabilitatile personalitatii dvs.
            Daca aveam impresia ca pozand in masochist sexxy va pot cuceri, atunci incercam abordarea pe „LIPICIOSII”. ro. Nu este cazul…Ma atrageti strict din punct de vedere intelectual…sau hai sa spunem ma fascinati deoarece, spre deosebire de „suratele dvs” de varsta identica, vad ca puteti lega 5 cuvinte fara a mentiona „posetuta”, „pisi”, „rujulet”, „club”, „fataaaaaa”…
            Si cum nu ma lasa sufletul sa nu va ajut, daca ar fi sa ma incadrati intr-un personaj, as prefera un amalgam intre: elevul Dima dintr-a saptea, cardinalul Richelieu, Doru din „Invitatie la vals”…

            1. hmmmm cine se „ataca’ repede. acum???
              🙂 ma asteptam la un astfel de raspuns, tocmai de acea mi-am permis sa va intorc un pic moneda si multumesc ca nu m-ati dezamagit, domnule.
              si multumesc pentru complimente.

              1. Greu cu tine…. 🙂 Stiu ca un copil zambeste cand i se ofera un cadou…asa ca o mica infrangere in fata ta merita pretul platit , chiar daca este vorba de grame-orgoliu.. 😉

      2. Fa ceva cu blogul asta ca vad ca daca dai 4 raspunsuri consecutive la acelasi topic ajungi sa scrii pe verticala…

Lasă un răspuns

