kubeti – in my way and other stuff


Stiu… nu am mai adaugat nimic la rubrica „teroare in bucatarie”.Azi o sa recuperez.

Zilele trecute, m-am trezit cu prea multa paine acasa si am decis sa fac kubeti in my own way…dupa 2 incercari de gasire a retetei perfecte pt mine am gasit aceasta combinatie:

– margarina topita, busuioc, oregano, boia iute, sare

– intre timp se taia painica cubulete si treaba asta de mai sus se pune peste si se baga la cuptor

– dupa ce va mai invartiti pe langa cuptor verificand treburile,bineinteles dupa ce ati incalzit din timp cuptorul. cam dupa 10 min sunt gata…

Va garantez ca merge suuuuper bine cu bere 😀

Retera nr 2….

implica pui…stiu… ultimile retete au fost cu pui, dar e criza si asta e mai ieftin 😛

asta e pt pulpe facute pe gratar…

dupa cum vedeti, condimentele sunt urmatoarele : delicat,boia iute, salvie,busuioc, scortisoara si mustar iute

iese bun dupa ce e lasat la stea vreo 2-3 ore asa se  pune pe gratar.

reteta dezastruoasa nr 3….

se iau cartofii si se taie gen chips-uri si se condimenteaza cu aceleasi condimente cu cele de mai sus :

dupa ce amesteca si se lasa ceva timp asa (una bucata ora) se pun la cutor cu coaste afumate pana se fac tocmai buni si moi

Dupa ce v-am mai terorizat cu astfel de retete, va las sa va odihniti mintea…

v-am pupat

2 gânduri despre &8222;kubeti – in my way and other stuff&8221;

Lasă un răspuns

