ploua


Afara ploua cu galeata…azi a fost o zi cat de cat ok din punct de vedere atmosferic.

s-a intamplat vreodata sa aveti zile in care mai toata lumea sa va considere prost, da prost bomba?? Nu sa vi se zica in fata, dar sa plaseze discutia de parca tu esti ca un copilas mic de 2 ani .

in fine… nu ma mai vait…. ma vait prea mult… m-am saturat de mine cu tot ce tine de mine… am o stare de pahar plin si care da pe dinafara.

Azi am facut un lucru dureros pentru mine. I-am zis lui Blu ca poate sa ma stearga din lista lui de mess si din viata lui. Mda… persoana cu care ma laud ca e cel mai bun prieten….in ultima jumatate de an s-au cam racit treburile si am decis sa-l ajut sa puna capat.  mai bine sa stim amandoi ca nu mai e cum a fost si ca nu mai are rost sa o continuam pentru ca oricum disparea pe nesimtite si dupa aia ne chinuiam sa ne aducem aminte cand s-a risipit…. poate am facut rau, poate am facut bine…….. mi-am asumat riscul. eu inclin sa cred ca e bine. a fost frumos si ii multumesc pt sprijinul moral pe care mi l-a daruit.

am zis ca nu ma vait…si uite ce fac….

azi am fost fetita harnica, cica.Am facut curat in masina. Acum miroase frumos, e aspirata, stearsa de praf si cu husele spalate. e gigea….ca si stapana in acest moment.

Dupa ce am terminat de aranjat husele( munca psihologica mai mult, ca a fost gen puzzel) m-am intins pe bancheta din spate si m-am uitat la nori. am vazut cum dintr-un nor mare si frumos la joasa inaltime incep sa se desprinda bucatele si sa se dizolve parca. asa e si cu viata omului….totul se desprinde si se dizolva, gen relatiile interumane de orice fel… la un moment dispar si ramane cerul senin

in fine…..

4 gânduri despre &8222;ploua&8221;

  1. ca tot veni vorba de finaluri ‘grandioase’ sau mai… la firul ierbii, asa… de ce naiba nu pricep unii? ce sens au ciorbele reincalzite, zatzul din ibric dat in fiert inca o data si demnitatile ciufulite? ma bag in vorba ca tocmai am avut ieri o discutie d’asta care a ajuns la extrem tocmai din refuzul ei de a intelege, ca de auzit auzea, degeaba… chestie de demnitate, pana la urma. parerea mea…

    1. de acord, dar firea umana este un pic cam complicata. este greu sa accepti ca ai pierdut ceva. asa suntemnnoi oamenii, asta-i firea nostra. nu putem accepta si intelege.cei ce reusesc treaba asta si accepta, gandesc la rece sunt de apreciat.

Lasă un răspuns

