cu mintea aiurea si cu gatul intzepenit


Cu gatul sunt de ieri. Nu stiu de ce si din ce cauza dar ma termina.
mintea aiurea sunt mereu dar in ultimile 20 de minute am fost si mai rau. din ce cauza? 2 motive :
1. am fost la baie si deh.. am luat si telul ca sa am muzica la indemana
2. starea de visare creata de melodii
Si acum in mintea voastra se creaza intrebarea : tu in loc sa-ti rezolvi problemele, tu visezi cu ochii deschisi??”
Da, dragii mei, de fapt erau inchis ochii la visarea mea.
Melodia de inceput a fost LET U GO -ATB urmata de cele din lista…. la volum maxim cu bass puternic (ma ajuta castile) si mi-am imaginat cum conduc, e vara, cald soare si muzica din masina e la maxim incat sa simt vibratia produsa de bass pe fiecare cm din corp ( traiasca! am multi centrimetrii decat majoritatea populatiei, deci senzatie amplificata) si vantul care intra prin geamul deschis sa ma racoreasca….

nu va pot explica senzatia…… de senzatia asta imi este dor… dor de mor….si culmea…. nici nu am avut parte de ea,doar de o mica parte cand am mers singura la tara.

acum imi permit sa dau volumul un pic mai tare… tata nu e acasa… e bine… mi-e bine, inafara de gat…

mi-e dor….mi-e dor sa conduc.. vreau sa conduc o masina puternica… vreau sa aud o muzica puternica… vreau…

Lasă un răspuns

