luni…seara..


Stau si ma uit la ecranul gol…nu stiu ce sa scriu…e 10:20..probabil pe la 11 si ceva P.M o sa termin.

sorb incet din cafeaua mea cu lapte de azi… e buna si dulce.

m-am bagat un pic pe facebook la un joc..m-am enervat ca merge greu. mi-am amintit cum acum ceva timp era stire ca facebook, de fapt mania acestuia va disparea in maxim 2 ani.

tind sa zic ca va fi mai repede… cum a fost cu twitter…cum a fost cu myspace…etc.. in fine…

ieri m-am jucat cu camera mea foto… v-am zis ca i-am citit manualul dupa un an si ceva de cand o am? am mai descoperit lucruri interesante pe care le poate face…

urmatoarele poze sunt neprelucrate, doar o joaca cu aparatul 🙂 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

ps. e 11:14 pm…

 

Lasă un răspuns

