plictiseala


Neatza! De fapt e aproape 6 dupa-amiaza…am dormit ca sconcul……stiu… faina viata am.. nu tu munca..nu tu stres…asa ziceti in mintea voastra,dar nu totul e chiar asa de roz ca unghiile mele in acest moment si ca sosetutele mele din dulap.

am papat un pic.. si acum imi odihnesc mancarea alaturi de un pahar de pepsi.

Aseara si azi am vazut doua filme faine… the hangover 2 si kung fu panda 2. sunt bestiale , mai bune decat primele, dar trebuie sa le vezi pe primele ca sa intelegi ceva.

Azi nu stiu ce sa zic. v-am zis de filme si nu mai stiu…. mi-am adus aminte de o melodie dulce a inimii mele…a aparut cand eu am dat capacitatea, de fapt cand am dat a2a tura ca pe prima am picat-o…si acum ma face sa cred ca totul va fi bine si soarele va rasari si pe strada mea.

va doresc o seara frumoasa. v-am pupat

Lasă un răspuns

