ca tot romanul


Etee …azi fu o zi…. in fine.. fu o zi.

M-am apucat sa-mi zapacesc ramele geamurilor mele cu o vopsea alba pentru a le pregati pentru chin, asa cum dai new sheet la paint ca sa te apuci sa mazgalesti,

Da dragii mei, sunt atat de copil incat vreau sa-mi pictez si ramele geamurilor, sa fac floricele si pe geamuri si poate si alte chestii copilaresti.

Bun… dupa ce am terminat asta si de facut lui tata gogosi, adica gogosi in adevaratul sens, adica ce se mananca, i-am propus sa facem din sistemul meu mic de 2.1  un 2.1 imbunatatit cu inca 2 sateliti primiti.

Deci si prin urmare, timp de 2 ore ne-am incurcat prin cabluri si planuri.

Dupa ce am terminat de imbarligat firele la sateliti si mandra ca merg, mi-a cedat firul ce face legatura  dintre subwoofer si  trocarici de calculici, fir care nu ceda daca nu era ajutat de Gogutza meu si coltziorii lui catastrofali pt cabluri, cutii, pungi, etc.

Si dai si fa-l si pe ala, sacrificand un cablu de la un dvd, ca ne trebuia un cablu care nu e simplu ci cu masa separata. Eram ca doi mosuleti langa un amarat de cablu, cu ochelarii pe varful nasurilor ca sa vedem mai bine .

Acum sunt mandra detinatoare a unui 4.1 home made si sunt nerabdatoare sa-l testez.

Cam atat pe azi.. v-am pupacit

 

2 gânduri despre &8222;ca tot romanul&8221;

  1. nu pot sa-ti spun decat un lucru
    imi place cum scrii si cu siguranta mi-ar fi placut sa fim vecini
    un scris simplu amuzant
    e placut sa vad acest lucru
    azi toti incearca sa impresioneze prin cuvinte si expresii…tu in schimb ramai naturala si asta-i confera un farmec aparte
    weekend placut de aici din neamt
    ma gandesc ca locuiesti „sub„ petru voda

    1. multumesc cristi. defineste „”sub” petru voda” pe harta sub el??pai daca ar fi asa as fi cu 300km sub el mai spre „shentru”, dar cand vin la tara stau in petru voda si mai am o locatie prin poiana 😀 deci e posibil sa fim vecini 😛
      un weekend fain si te mai astept pe la mine 🙂

Lasă un răspuns

