„Tu nu vrei sa pleci in Italia??”


Aceasta este intrebarea frecventa pusa copiilor a caror parinti sunt plecati inafara.

Aceasta este intrebare care ma „streseaza’, daca pot sa zic asa….
Raspunsul meu este : ” nici de-al draq”
Unii copilasi chiar vor sa mearga si poate chiar au mers, le-a placut si vor sa se mute.
In cazul meu, sunt o persoana care are anumite preconceptii, recunosc. Nu vreau sa aud de Italia, nu vreau sa o vizitez si toate cele. Vreau sa fie ultima tara din lume pe care s-o vizitez. Am un fel de ura si dispret.
Zambesc si ma gandesc ca parca as fi fost un copil din ala mic care mama lui l-a lasat in grija tatalui in timp ce ea a plecat in Italia. Eu nu am patit asa. Eram destul de mare atunci. Eram in clasa a11a cand mama a fost nevoita sa plece.
De atunci au inceput sa intrebe ce-i care stiau ca ea e plecata, daca o sa ma duc si eu dupa ea dupa ce voi termina liceul.
Nici atunci si nici acum nu ii pot intelege pe oamenii astia. Credeti ca umbla cainii cu covrigi in coada in Italia? Ca te duci acolo si e raiul pe pamant?Ce e in capul vostru?
Eu vreau si incerc sa imi fac propiul meu drum, chit ca e in tara asta pe care majoritatea dintre voi o considerati de cacao. Stiu ca-s ca un parazit pt ea. Eu vreau ca prima iesire din tara sa fie in Egipt.
Se supara lumea care intreaba cand le zic chestiile astea. De ce??? Dar ei cand se baga in viata mea, cred ca nu ma supar?
Atat de stresanta e intrebarea asta……offf….atat de des este pusa de am alergie cand ii se pune unui copil si eu ma nimeresc langa si deja mi se ridica parul de pe mana si nu ma lasa constiinta sa nu ma iau de aia si sa le zic : ” lasati copilul in pace!”

In timp ce scriu aceste randuri rad….rad pentru ca stiu ca acum dau dovada de imaturitate. Sunt un copil, de fapt am gandirea unui copil in aceasta situatie. Si e culmea ca nu vreau sa renuntz la aceasta idee a mea chit ca e gresita, daca e gandita la rece, dar din punctul asta de vedere nu-s obiectiva, nu am cum sa nu fiu subiectiva.
Si acum se vede incapatanarea mea aia de ar face un magar gelos.

Deci, scumpii mei cititori, cand va mai pune curiozitatea sa puneti o astfel de intrebare, ganditi-va si la copilul ala, la ce e in sufletul lui.

Lasă un răspuns

