chestii


Ieri nu am avut chef de nimic…azi e si mai si….

M-au apucat damblagiile si iar mi-am „tras”  „neste” poazne sexy cu ochisorii mei… deh, recunosc, sunt narcisista in privinta ochilor si boticului meu, Ce sa fac daca sunt frumosi?? 😀 ( a se vedea ochisorii de sus, cum sa-i ascunzi de lumea, ar fi de-a dreptul pacat)

Si mi-am dat seama de eficienta programului PICASA. Pai cu asa program, cine mai are nevoie de epilat?? Modifici oleaca poza, stergi din fire si gata poza hairless.

Acum veti spune ca se va vedea ca e modificata si daca te vede lumea in realitate o sa isi dea seama de acest lucru. Corect! Dar ce mai este real in pozele fotomodelelor, pana si plaicuboi le modifica.

MI-am adus aminte cum ne povestea proful de istorie cum in Franta secolului 17-18. oamenii de vita nobila se spalau doar de 2 ori in viata lor: cand se nasteau si cand mureau. Restul era parfum si pudra. (nu ma credeti?? Interesati-va! Si nu mai zic de epilat.)

Acum este la moda  sa fi fara defect: corp perfect, fata perfecta. Daca ai asta, nimic nu mai conteaza, esti diva sau „div” dupa caz.

si culmea, fiintele care nu-s perfecte si au minte sunt atat de frumoase si interesante.

Acum port o „discutie” cu un nene cu un blog, nene care e plin de preconceptii despre persoane flufy. Si presupuneti bine ca mi s-o ridicat parul de pe mana.

Noh…hai ca va las pe moment…ma duc sa bag a doua tura de cafea.

2 gânduri despre &8222;chestii&8221;

Lasă un răspuns

