cafeaua de Duminica


Beau incet din canea mea „secsy” cu delfinasi, cafeaua dulce si cu lapte.

M-am uitat la statistica de ieri. Multe accesari de pe blogul lui Petrov.
Cel mai probabil cititorii lui au fost contrariati de grasutza care il „infrunta” pe sus-numitul.
Mi se pare corect sa fie si un reprezentant al persoanelor pufoase in astfel de discutii….zic si eu.

In fine, starea de ieri mi-a trecut si am observat ca mai pe toti ne-o dat peste cap. Poate erau acele explozii solare de care ziceau astia de la teveu ca o sa ne dea peste cap sau a fost de vina starea vremii care a fost cam nasoala.

Momentele de sinceritate cu tine sunt cateodate la momentul nepotrivit, vorba lui Bobo, dupa ce mi-a citit „momentul”…ii dau dreptate.
Problema e ca esti sincer cu tine asa cum te vezi tu. Sinceritate mult prea subiectiva.

Ma uit afara si vad cu bate usor vantul…incepe sa se insenineze putin….ascult o melodie draga mie ce m-a bantuit toata noaptea : the kelly family – fell in love with an alien
Imi imaginez cum conduc, muzica e data tare, singura in masina si cant.
Eu nu cant ca tot omul in baie cum fac majoritatea americanilor sau pe oriunde altundeva…ci in masina si cand sunt singura acasa…am voce sexy, dar nu de cantat, atunci devine opusul lui „secsy”

Am nevoie de ceva nou in viata mea, de o schimbare majora ca de nu… o iau si mai razna decat sunt. O sa vina si schimbarea aia.

Iar vorbesc prea mult de mine si si-asa credeti ca-s o narcisista mica…deci ajunge pe saptamana asta 😛

Marti aterizeaza mama…. pam-pam… ce-o sa fie…. vai vai… Maine bag o ordine in haos, Marti papa bun si mai pe seara imi iau zborul si eu ca sa merg sa o iau de la Buc(ale). Partea buna e ca nu prind caldura.

Deci, dragii mei, o sa urmeze articole cu patzaniile mele cu mama…. sa vezi atunci…(acum vorbesc cu mine, imi fac curaj) nu e mama o persoana rea, doar ca fac multe boacane cand sunt cu ea, recuperam timpul pierdut 😛

Mmmm… ce bine imi face melodia asta…. este de o ora pe repeat…

2 gânduri despre &8222;cafeaua de Duminica&8221;

  1. Sefa nu uita tre sa zambesti indiferent de ceea ce se intampla in jurul tau… Si stai linistita ca mama ta te iubeste si daca nu faci curatenie ‘bec’ prin casa. Hai curaj!

Lasă un răspuns

