gandulete


Casc de imi dau lacrimile….. De cateva saptamani bune am un somn tare agitat….

Eeeee….or trece si astea…

M-am uitat azi la stiri….caldura mare si pe caldura asta oamenii stateau la rand din cauza unor promotii la un magazin care se deschidea. Batranii calare pe situatie si lesinau pe capete.
E panica mare la romani. Institutiile finaciare dau afara, totul e un haos si in haosul asta mare guvernul vrea reorganizare teritoriala ca sa ne mai bage si mai rau in ceata. De ce??? Pentru ce??? nimeni nu stie si nu este explicata macar de ochii „boborului” platitor de taxe.
Mai se trezeste si Base ( „mare” scula) sa zica dupa mintea lui ca regele Mihai e un las…. dar stau si ma intreb oare el ce ar fi facut in locul lui, cel mai probabil ar fi facut in pantaloni in secunda 2 dupa amenintarile pe care le-a primit Mihaita.

In fine… mi se face scarba de cate porcarii sunt si cum mumiile astea nu ii lasa pe cei tineri sa schimbe lumea.

Aseara si azi mi-am batut capul cu banner-ul meu….si am dat din greseala peste o treaba de site care face toolbar free of charge….si hai si yo ca tot romanul cand e gratis ceva… asa ca dragii mei de aici puteti descarca toolbar-ul meu

Astept impresiile voastre. V-am pupat

Lasă un răspuns

