zilele astea


Zilele astea au  fost friguroase si ploioase. Acum observ cum o raza timida de soare imi patrunde in camera si se retrage si mai rusioansa decat a intrat.

Beau ultima picatura dintr-un capuccino pregatit acum juma de ora..

In astea 2 zile de sictir, ca mai mult asta a fos,t m-a apucat iar mania jocurilor.

Nepoata-mea mi-a dat impuls la un joc numit zoomuba sau asa ceva….am mai „vanat” „neste” oameni la un CS (counter strike) si am ametit intr-o ferma virtuala de la Big Fish productie (hobby farm final)

La asta cu ferma, am vazut ca este adevarata faza ca barbatii sunt lenesi si freaca menta in timp ce „fumeia” munceste de zor…

 

Deci tataie o freaca regeste  si in joc…. ce se mai apara barbatii astia si in lumea virtuala.

La ala cu zoo, putem observa cum dragutzii de ei isi lasa gumoiele pe strada, desi langa este cos de gunoi.

Nici in virtual nu-s oameni civilizati.

Tot zilele astea ma gandeam la ce mi-o zis „mamuca” mea de scris subiecte mai serioase…. beleaua e ca trebuie sa am chef de asa ceva…

De dimineata i-am auzit pe mandrii de la profm, Sara si Niculai cum faceau misto de ministrul educatiei si de ce „porumbei” a scos pe gurita.

Radem noi, radem, dar nu prea e de ras. Am inceput sa devenim din ce in ce mai inculti, nu ne mai pasa de cultura, devenim din ce in ce mai prosti si mai usor de manevrat.

Suntem datori pana in gat, de o sa ne plateasca si nepotii datoriile, pentru ca noi o sa le platim, nu astia ce-s la conducere acum. Ii doare undeva. Mai au un pic si isi termina mandatul si apoi se spala pe manute.

Grecii sunt in a doua zi de greva generala. Cumva imi place de ei, desi sunt impinsi de altcineva de la spate, ca se revolta si nu tac cum o facem noi, smeriti si „impacati” cu „masurile” impuse de idiotii de la putere.

Ne-am invatat rau. Ne este lene sa ne aparam si zicem un „lasa ca trece, vin altii!”.

Probabil asta e si scopul lor, sa ne indobitoceasca si sa ne faca bolnavi (vezi inchiderea spitalelor) si atunci romanului nu o sa ii mai pese de cum conduc tara pentru ca va fi prea ingrijorat de sanatatea lui.

Offf…. iar ma enervez si n-am chef acum de idiotenii ( asa ca voi toti), cel putin azi.

Sa nu uit : la multi bani celor care isi sarbatoresc onomastica azi.

2 gânduri despre &8222;zilele astea&8221;

  1. Ti-ai golit sacu’ cu amaraciune, tu, asa, inteligenta cum esti, si mai poti suporta o zi doua viata asa cum e.. Pai, de vrei ceva diferit, hai sa gasim o pusca cu luneta si niste „prune” si sa schimbam ceva. Sa nu zici ca mai crezi in vot… ca atunci o sa refulezi vesnic pe blog…

    1. draga usulache, nu mi-am golit sacul cu amaraciune. as putea totusi sa te intreb pe tine ce faci ca sa incerci sa schimbi ceea ce este. ok…eu scriu..dar scriu cu speranta ca si altii sunt ca mine, sa ne strangem cat mai multi si sa facem o miscare, sa venim cu idei, sa schimbam lumea. sa ii lovim unde ii doare atacandu-i cu armele lor.
      azi esti tu care esti de acord cu mine si vrei sa schimbi ceva, maine ni se alatura altcineva si tot asa. in lumea asta, reusesti foarte greu singur in timp ce altii se uita la tine.
      momentan incerc sa trezesc lumea cu vorbe,desi cu faptele momentan nu pot, din cauza conditiilor. nu o sa refulez vesnic pe blog. nu am aceasta intentie, vreau doar sa reusesc sa strang cat mai multa lume care este dispusa sa isi schimbe mentalitatea de acum si sa invinga un sistem bolnav.

Lasă un răspuns

