OBSESIE ROSIE!!!


Hmmmm… incep sa cred ca vremea din aceste zile m-a afectat…. ploaie….frig…ceata…

Ceva s-a intamplat cu mintea mea….

Am inceput sa am din ce in ce mai des un sentiment ciudat…. al naibii de ciudat…. am o placere nebuna sa pun mana pe cutzite si sa ma joc cu ele…

Am inceput sa visez din ce in ce mai des…sa visez lichidul rosu…sa il simt  cum se prelinge pe mana mea…sa ii simt gustul.

Am visat cum mi se zicea intr-un articol dintr-un ziar ” Micul Hitler”… hmmm… oare ce avea sa insemne???….

Ieri m-a cuprins frenezia…. m-a cuprins o pofta nebuna…. mi-a incetosat mintea…..pofta a inceput sa imi controleze si corpul …

Simteam un impuls nebun in a chinui…asa cum vazusem in filmele horror…..vroiam……….. imi doream imens de tare sa fac ceea ce altora li s-ar parea scene de o cruzime rara….

Ieri la 15:37 visele mele deveneau incet- incet realitate…..

Am pus oala mare pe foc cu apa…… am incalzit-o pana la punctul de fierbere…..

Intre timp am cautat victimele….nu a durat mult pana am dat de prima dintre ele…. era ca o pitzipoanca nou-venita in acea lume…. incerca sa fie speciala… am acostat-o si am ametit-o….zambeam….. ma simteam bine… am zis sa atac numai acest gen…..cu mult rosu pe buze….. voluptoase din cauza modificarilor facute in timp.

Am reusit cu greu sa le aduc acasa….erau sase….. hmmmm… vroiam sa le vad rosul si mai rosu….. apa era buna si fierbinte……am turnat-o peste ele……s-au zbatut…..in final au lesinat din cauza durerii… momentul prielnic….

Am luat cel mai ascutit cutit pe care l-am avut in casa si am impins lama ascutita intr-una dintre ele…..nu a simtit nimic…era inconstienta……iar am inceput sa zambesc….. mi-am adus aminte cum fac oamenii de la tara cu porcul in preajma Craciunului… hmmmmmm…..sorici….

Am inceput usor….manuind cu atentie cutitul ca sa nu ma tai, sa iau incet pielea, dezvaluind interiorul rosu…bun si cald…..usor curgea si lichidul ei…..mmmmm…parca il simteam in gura… bun…aromat….usor sarat, dar dulce.

Pofta nebuna m-a cuprins si mai tare…….am facut la fel si cu celalalte, dar mult mai repede decat la prima, savurand fiecare clipa si moment….

Mi-am lins degetele cand am terminat si mintea imi lucra rapid….mult prea rapid decat lucreaza intr-o zi obisnuita… adrenalina era la un nivel crescut……

Muscandu-mi usor buza de jos… ridicand din spranceana…. am decis….  am sa le tai bucatele…. mii si mii de bucatele si am sa le fierb….. bine.. sa isi lase zeama rosie… sa devina carnea lor buna, moale si dulce.

O placere nebuna mi-a invadat corpul, fiecare celula imi tresarea de fericire….mirosul…culoarea….gandul de a……..de a le devora…………….Acum intelegeam ce simte un vampir….imaginea mainii mele rosii, ma innebunea….. ma facea sa ma simt ca un pradator care ucidea doar pentru acel lichid rosu…pentru placerea de a vedea cum curge….

Mmmmmm…….daca tot vreau sa fac ceva bun , de ce sa nu o fac si mai buna??? Un pic de „secretul gustului” sa fie si un pic sarat…. un morcov…o ceapa… 3 ardei grasi ca sa schimbe gustul si 2 catei de usturoi….. hmmmm… mai am si oregano si busuioc… asta ar ajuta…….

Dupa ce am asteptat nerabdatoare sa fiarba tot…am decis sa dau lovituta finala si fatala….. am luat blenderul…..si am facut acele bucatele care erau acum mici in si mai mici…. s-au amestecat toate, stergand astfel orice urma a sadismului meu de mic Hitler…. ahhhhhhhh….. d-abia asteptam sa gust… sa le preiau puterea si viata… sa simt cum gustul lor imi invadeaza gura si papilele mele sa aprecieze dulceata si aroma pe care mi-o doream cu atat ardoare… sa simt cum ajunge in stomac si cum sangele meu preia toate proprietatile lor….

Asta meritau…asta le era soarta… nu meritau ceva mai bun…..

Probabil acum sunt fericite ca si-au indeplinit menirea….

In continuare am starea de extaz…. de placere si o imensa incredere in mine.

iata pozele cu cele prezentate mai sus…. nu lasati copii sa se uite :

POZA GEN SCARBOSU`

SI AM OBSERVAT CA SUPA DE ROSII ESTE BUNA SI RECE!

6 gânduri despre &8222;OBSESIE ROSIE!!!&8221;

  1. sa inteleg ca cineva s-a uitat prea mult la the annoying orange? :))
    si nu stiu cum (stiu de ce) dar felul in care ai relatat aceste „fapte de inalta cruzime” mi-au amintit de romanul lui Brahm Stocker si anume Dracula:)) pe care cred ca il voi reciti cat de curaand 😀
    si da… supa de rosii (din punctul meu de vedere cel putin) e mult mai buna rece:D si cu o bere langa ea

    Cheers!

Lasă un răspuns

