13 000 … 13.. numarul meu norocos


Azi am facut papa bun si am mai butonat pe la calc si pe la teve.
Aseara m-am uitat la Gadea la editie speciala. Mi-a placut de nenea fost ministru, cica (eu nu-l stiu) un nene cu mustata si parul alb. A zis multe lucruri adevarate.
Dupa cum ziceam, draga Emma si draga Ursulache, adevarul e la mijloc.
In fine… sa trecem peste.
Am ajuns si eu la 13 000 de accesari in aproape 2 anisori…. am doar 10 subscriber-i adica cei care s-au abonat la mine ca sa „vaza si ochiul lor ce cuvinte nebanuite au mai iesit din apasarea cu stil si farmec a tastelor tastaturii mele”, bineinteles, totul sincronizat de o minte de copil rasfatat si parazit, dar deh… fiecare cu ce poate in acest moment.

Ieri ma frapat un termen de cautare cu care s-a ajuns la blogul ici prezent : ” catam copii a caror parinti sunt inafara tari si sa avem grija” cu un nr de 3 accesari.
Am ramas cu un „uat??!!??” de toata frumusetea in minte si pe buze cand am vazut.
Ce putem intelege de aici? Romanasii cu suflet „mare” se ofera sa aiba grija de copiii lasati de catre parintii care au fost nevoiti sa plece din tara, de buna voie si nesiliti de nimeni?? Logic ca se urmaresc interese materiale. Dar totusi, se gaseste asa ceva pe net??? in fine….

Am uitat sa va impartasesc ultima schimbare facuta in cap (nu! nu e vorba de neuroni). In onoarea victimelor cazute la datorie in postul Obsesie rosie am decis sa ma fac roscata. In prezent sunt ca o visina bine parlita la soare, iar porcul meu e cu o dunga roz.

9 gânduri despre &8222;13 000 … 13.. numarul meu norocos&8221;

  1. Tu in curand devii majora si imi trantesti usa in nas ca pleci de acasa. Unul pe care sa-l invat de mic sa duca gunoiul, sa-mi aduca o cana cu apa si sa se duca sa-mi cumpere tigari si cafea.

      1. Timpde preparare:30-40 de minute
        Ingrediente: 400 g malai, 1/2 lingurita de sare, 1 litru si jumatate de apa.
        Preparare: Puneti apa cu sarea pe foc intr-un ceaun de tuci sau intr-o oala care nu lipeste si, dupa ce da in fiert, presarati malaiul si il lasati pana este absorbit de apa, dupa care amestecati bine cu un facalet, o lingura de lemn sau un tel pana cand se umfla maliul si se desprinde de pe ceaun.

        Cafea bei daca iti da voie tutorele (eu, in cazul nostru) si de fumat, fumez sa nu ma enervez pe copilul meu si sa-l pedepsesc.
        E bine ca ai carnet, sa nu ne limitam la magazinul de pe colt cand vine vorba de cumparaturi.

        1. daca stii ingredientele si modul de preparare inseamna ca stii sa faci., deci, eu nu mai imi bat capul cu asta.
          Tutorele meu poate sa se puna si in cap, ca de cafea nu ma las, mai ales cum o beau eu ( un sfert de cana cafea si 3 sferturi lapte). si cat despre fumat, pai la cat o sa te enervez o sa ajungi la concluzia ca degeaba pufai toata ziua ca o locomotiva pe aburi

          1. Acum stii si tu la fel de bine ca mine. Nu-ti mai ocup timpul cu tampeniile mele. Felicitari pentru cei 13.000 de vizitatori si pt cei 11 subscriberi.

            1. nu-mi ocupi timpul cu tampenii, eu ti l-am ocupat cu ale mele (daca tot le citesti). Ai avut bafta ca am raspuns repede. oricand raspund di la orice. multumesc 🙂

Lasă un răspuns

