something new


NA! uite ca aici scriu in romana…numai titlu e in engleza.
Ceva nou..pai…Marti cand am dus-o pe mami la aeroport, j700 meu cam a cedat…Miecuri am fost sunata de la vodafone ca sa-mi schi,b abonamentul (la cererea mea) si azi am primit una bucata tel nou, din pacate codat.
E vorba de noul vodafone smart 858 pe care am dat 30 de lei

Tzeapa sau nu…asta e…
Beleaua e ca mi s-au lungit urechile si ochii si parca mi s-au ingrosat degetele butonand…si m-am intalnit cu mari obstacole pt un nestiitor ca mine, nascut pe vremea cand telefonul mobil era o ditamai caramida in Sua. E vorba de aplicatiile pt el.
Va rog ajutati un biet sarmman in treburi de astea.. ca-s mic si nu stiu nimic.

Lasă un răspuns

