preschimbarea certificatului de nastere si playlist de calmat nervii


Ca tot omul am mers si eu sa imi schimb certificatul de nastere, pentru ca am nevoie de ala international.
Ieri am fost la primarie Brasov si m-am chinut sa gasesc unde naiba sa schimb si eu actul cum ca mama m-o facut cu ajutorul lui tata (noh.. tata mai putin ca nu i-a trebuit mult).

Ca sa stiti pt viitor in caz de cautati pe google iata pasii pe care trebuie sa ii faceti:

Mergeti la primaria Brasov la poarta nr 3, intrati pe un fel de ganguletz si urcati scariile din partea dreapta ca sa va duceti la caserie pt a plati taxa de arhiva 12 lei si taxa de urgenta daca vreti 20 de lei.
In acel moment dvs sa aveti la dvs copie dupa buletin si certificat precum si originalele, plus timbru fiscal de 2 lei (nici acum nu inteleg la ce e bun dupa ce platesti toate taxele alea, in fine). Dupa ce coborati de la caserie urcati in partea cealalta si camera 25 este cea care va intereseaza. De obicei e coada si n-aveti cum sa o ratati.
Beleaua e ca au program de la 8:30 pana la asa-zis 12:00 ca mie ieri mi s-a inchis in bot usa la 11:57.
Acolo o sa vi se dea de completat un formular si trimis iar afara pt a il completa. Preferebil sa va luati pixul de acasa.
Termenele de eliberare sunt urmatoarele : – in 10 zile in regim normal, in 48 de ore in regim urgenta ( pe ce dracu dai 20 de lei???), iar ora la care trebuie sa-ti faci aparitia sa-ti iei amaratul certificat de nastere e la 2 dupa-amiaza.

Ma doare capul…sunt obosita… si un pic nervoasa..

ca sa ma calmez, eu ascult muzica. asa ca winamp-ul meu incepe asa cand is nervoasa:

1. plumb – cut

2. nightwish – Eva

3. nightwish – the islander

4. sether ft Amy lee – broken

5. evanascence – eternal

6. evanascence – bring me to life

7. 30 second to mars – hurricane

8. limp bizkit – behind blue eyes

9. linkin park – leave out all the rest

10. Linkin Park – Crawling

11. Limp Bizkit – Almost Over (The Armpit Version)

12. Linkin Park – Breaking the Habit

13. Linkin Park – Given Up

14. Limp Bizkit – Break Stuff

15. Limp Bizkit – My Way

16. Eminem – Without Me

17. D12 – Purple Pills

18. gorillaz – Clint eastwood

19. Gorillaz – Feel Good inc.

20. nickelback – burn it to the ground

21. Nickelback – Next Go Round

22. Linkin Park – Papercut

23. Linkin Park – Somewhere I Belong

24. Metallica – Nothing Else Matters

Asta e listutza mea…. enjoy it

2 gânduri despre &8222;preschimbarea certificatului de nastere si playlist de calmat nervii&8221;

Lasă un răspuns

