din mijlocul actiunii


este aproape 2 dimineata si scriu  de pe noua achizitie.
sunt la nunta vecinicii mele.de fapt una dintre ele.
ma doare capul din cauza muzicii prea tari pt ca iar m-am nimerit prea aproape de muzicanti.
mi-am dat seama k eu nu voi fi in stare sa fac o nunta sau daca o fac o sa fie tare….tare ca mine,adica nu se va incadra normelor sau obiceiurilor.
in fine,astea-s doar cateva ganduri scrise acum,mai mult impinsa de curiozitate sa vad cum functioneaza aplicatia de la word.si am si netul de aici.hihi.pup

Lasă un răspuns

