prostioare


Neatza copii….noh… bine… e 12:00 dar tot neatza e…

Ieri nu am avut chef sa scriu….nici nu stiam despre ce… nici acum nu stiu dar scriu…:)) hihi….. da! am baut lapte.. cu nesquick.

Unul din amicii mei isi cauta pe facebook, nebuna sa-l i-a de barbat!

I-am urat multa bafta.

anyway, nobody wants me.

in fine…. am o noua jucarie….. nu e vb de un tel nou sau altceva, ci de o musca ce de aseara, imi urmareste pointer-ul de la mouse…e criminala….acum se odihneste intr-un colt de monitor.

Vine var-mea azi pe la mine… una dintre verisoare, cea mai mare si mai mare. Apare si nepoata-mea, adica fi-sa.

MAi diseara cred ca va mai scriu ceva

ps.  mi-e dor de mine…. mi-e dor de ceva….

Lasă un răspuns

