nimic


Azi nu prea am chef de nimic. e aiurea si afara.. ploua…. in fine… si eu sunt plouata….. da rau……… de ce? nu mai conteaza.

Azi-noapte am decis sa iau pe Alexandra aia sensibila si sa o arunc in cea mai indepartata teminita a sufletului meu. Prea m-a controlat ultimii 2 ani. Am zis Gata! si acum  revine Alexandra aia veche dar cu imbunatatiri…. de fapt ii schimb si numele…. e ALETZSA… o fiinta tare, rea, sincera, fara a isi face iluzii si fara a crede ceva decat atunci cand chiar se dovedeste. Nu mai e idioata cealalta  naiva, credula si fraiera. Gata. S-a terminat!

 

Mda…. cam atat….

Aaaaaa… si am mai omorat niste rosii pt o supica.

 

Lasă un răspuns

