raspunsuri part 4


 

– „cand se barberesc barbatii”

raspuns: cand trebuie, cand vor si cum s-au obisnuit.

– ” vreau si eu descrieri pentru pozele care imi aduc aminte de amintiri”

raspuns : „sunt bebe mic si nu stiu nimic”

– ” cum pot sa fiu o bunaciune de baiat”

raspuns: inafara de un fizic placut, trebuie sa fi un tip manierat, finutz, dulce, gentil

– ” am nevoie de spatiu pt viata mea, acum cand nici macar eu nu am loc in ea….iar cand gresesc si fac prostioare, spuneti-mi verde-n fatza, nu ascunsi dupa monitoare!”

raspuns: vrei sa vb la tel? la un videocall… mai.. e si web-ul.

– ” ce sa spun copilului mic cand moare mama”

raspuns: adevarul. ii zici ca mami lui il vegheaza de sus.

– ” cum sa i dau un soc la bateria de nokia?”

raspuns: iei una bucata baterie, se pune in folie sau pinga, se impacheteaza, se plaseaza in congelator intre 4-7 ore in functie de amperaj si capacitatea ei : 700mA= 4 ore-4.5 ore

– ” copilului meu i-a fost rau azi noapte”

raspuns: care-s simptomele?? cati ani are copilul??? DU-L LA MEDIC!

– ” de ce pitzipoancele se considera frumoase”

raspuns: pt ca cocalarii si altii fara minte le zic ca sunt cele mai frumoase din tara.. luna si stele

 

4 gânduri despre &8222;raspunsuri part 4&8221;

  1. Buna , am si eu o rugaminte … am un telefon nou .. Vodafone Smart || … bine bateria e alcatel am observat, nu stiu daca are vreo legatura , dar in fine ..problema e ca am tastat modelul gresit si acum imi cere sa bag un email si o parola .. am bagat diferite emailuri si parole si nu merge ..ce pot sa fac ..daca poti sa ma ajuti te rog mult ….ms

Lasă un răspuns

