Vocea mea


Tot ziceam eu de vocea mea ca e tare placuta si etc…..bullshit.(acum ma „auto-defaimez”, daca am invatat termen nou, hai sa-l folosim)

Multi mi-au zis ca am voce frumoasa (la telefon) si ca e tare atractiva.

M-a pus „pacatu;” sa imi iau aplicatie de inegistrat convorbiri…… si m-am ascultat…….dammmmm

Nu stiu cum e frumos ce au auzit oamenii mai sus mentionati…. cred ca era masochisti….sado-masochisti, de fapt.

Am o voce de copil razgaiat, de copila cu fitze si aer de superioritate… o tonalitate inalta de te zgaraie pe ureche…asta si in viata reala…. Nebunii mei,stiu…Asa-i, Ema??

Uite ca acum mi-am dat seama ca trebuia sa pun o inregistrare cu mine… dar mi se pare prea crud pentru cititorii mei… nu vreau sa-i pierd.

voi v-ati ascultat vocea?? va place ceea ce auziti?

 

 

Lasă un răspuns

