ganduri la …………………o cana de nesquick (tentativa)


Beau….. beau de „sting”

dintr-o cana de nesquick.

Si prin mintea mea glumeatza

Iata,iese-o boroboanta.

Am un chef nebun de-a scrie

De-acum incolo numa-n rime.

Cel putin pentru acest prost

si sper sa nu iasa prost.

Azi, facutam ce-am facut

Si din viata a mai trecut,

Inca-o zi frumoasa de vara

ce se transforma-n toamna.

Azi nu prea am facut nimic.

Ce as putea eu sa zic?

Pentru supa am masacrat

multe rosii pe blat.

Si-a iesit o supa bunaaaa

de-ai manca o saptamana.

Fata harnica nu prea am fost

Deh.. am tatutz puturos

Ca vorba aia :

‘asa tata, asa fica”

Parca a inceput usor

rima sa iasa din decor.

Inspiratia mea dispare…

si foamea mi se face mare….

Ma duc sa ‘molfai cu spor”

supa mea facuta cu dor.

 

 

4 gânduri despre &8222;ganduri la …………………o cana de nesquick (tentativa)&8221;

Lasă un răspuns

