melodiile „mele” de hartbreak-adica de ala de lalaiala


Nu pot sa le pun intr-o ordine, pentru ca nu am….

Scriu postul asta acum, ca asa mi-a venit..deh.. am o stare faina…

– ” Nick Cave & Kylie Minogue | Where the Wild Roses Grow

– ” Sinead O’Connor – Nothing Compares 2U

– „Meat Loaf – I’d Do Anything For Love (But I Won’t Do That) „

– „Roxette – It Must Have Been Love „

– „Heart – Alone

– „Sandra – Maria Magdalena”

– ” Metallica – Nothing Else Matters”

– ” Guns N’ Roses – Don’t Cry

„Aerosmith – Cryin’ „

– „Plumb – Cut”

–  „Lemon Tree „Fools Garden”

– ” Tina Turner – When The Heartache Is Over

Eros Ramazzotti & Andrea Bocelli- Nel Cuore Lei

Eros Ramazzotti – Un’Altra Te

Laura Pausini & Andrea Bocelli – Vivo Per Lei

Laura Pausini – Strani amori

Nightwish *¨*•.¸¸ Eva ♥

Era – Ameno

Enigma – Return to Innocence

Enya – May it be

Vangelis – 12 O´clock

 

Astea-s doar cateva… sunt ciudatzica, nu?? eee.. asta-s eu….

 

Lasă un răspuns

