aiureli…


Nu ma pot abtine sa nu scriu… chit ca mamicii mele  nu ii ai convine ce scriu.. asta e… In viata asta a mea nasoala, blogul imi face bine.. a ramas printre putinele lucruri care ma fac sa lucrez cu mintea…care imi da de lucru la nivel mintal… mi-a zis ca m-am prostit de atata stat in casa… Asa o fi.. m-am prostit si o iau razna pt ca ma simt ca o llipitoare si nici un handicapat loc de munca nu gasesc ok pt ca imi trebuie experienta… ma doare sufletul… mor zi de zi cand stiu ca-s o lipitoare si doar atat… in fine… nu mai conteaza

 

3 gânduri despre &8222;aiureli…&8221;

  1. Mai fata…nu esti o lipitoare…ai idee cati se afla in postura ta? Multi, absolventi de drept, care vand gogosi, la propriu sau care efectiv nu au un loc de munca. Nu-ti mai face tu probleme inutile ca pt toate in viata asta exista o solutie si un timp. Ce zice mama, tata, bunicul, fratele etc. uneori chiar nu e cazul sa iei in seama, pt ca nimeni, decat tu insati, nu iti stie durerea din suflet. Incearca sa zambesti, sa gasesti ceva care sa te faca fericita, detaseaza-te de vorbele unora si bucura-te de timpul liber. De muncit, ai sa muncesti toata viata, o sa iti fie dor sa ai cateva clipe sa mai asterni cateva randuri. Fii constienta de cat valorezi, ce ai in minte si suflet si mergi inainte Aletza, doar mergi, caci pasii te vor purta acolo unde iti e destinul. Te pupa si te imbratiseaza cu mult drag, o cititoare fidela de a ta, Thinksoexist. 🙂

      1. Doare, dar si cand o sa iti iei revansa o sa ai sentimentul ala de relaxare totala, de eliberare. Stii cum tratez eu unele situatii sau oameni, zic asa: E ca si cum as trage apa de la wc si s-ar duce toti si toate pe teava:)))…gata ,,se fini la comedi,,:))))…E filmul ala Tantalaul si Gogomanul, aia da oameni fericiti, no worries, no problems:))). Te pup si fii tare!

Lasă un răspuns

