Vineri seara


Inca o saptamana s-a mai dus… nu-mi vine sa cred cat de repede zboara timpul….

E vineri seara…. iar o seara anoasta… imediat o sa ma apuc de un film acompaniata de seminte nutline (da…ciugulitoarea SRL) si de un pahar de cola… asta e rasfatul meu…

Azi m-am enervat ca mi-a iesit un desen stupid pe unul dintre pereti.. nu a iesit cum imi imaginam.. deh… lipsa de inspiratie..

Pe antena 1 e fast and furious 2 e fain.. cred ca o sa ma uit la asta apoi bag un film din calc…

have a great night… hmm.. si totusi ar fi interesant sa am un android sexual machine.. oare ce ar zice in momente din astea.. : i`m bored.. i need some pus… action… miauuuuu

 

Lasă un răspuns

