Profesorul DOCTOR Alexandru Pesamosca


 

 

Azi am aflat cu stupoare de la tevu ca acest OM s-a dus in Rai .

OM in cel mai inalt, cuprinzator, magnific in forma lui cea mai buna, un  ” INGER AL COPIILOR” , de fapt a peste 50 000 de copiii operati de el si ajutati de el…si din camarutza lui mica ajuta cu sfaturi pe doctorii ce veneau la el, unii chiar fosti elevi chiar fosti pacienti.

Am vazut povestea acestui minunat OM la teve, daca nu ma insel, pe pro. Atat de multa m-a fascinat, uimit si m-a emotionat pana la lacrimi, nu numai pe mine cat si pe tata acest OM incat nu am cum sa nu scroiu despre el, sa nu-l pomenesc acum.

Acest OM reprezinta adevaratul model de doctor.

* “Acum 31 de ani am fost operat de dumneavoastra si vreau sa va aduc recunostinta si multumirile mele si sa va doresc din tot sufletul multa sanatate. Mama mi-a povestit ca, dupa operatie, m-ati luat in brate si mi-ati zis: “Mama ta de oltean, mi-ai tras un fior rece ca am crezut ca o sa te pierd”. Aveam atunci numai un an si trei luni. Multumesc domnule doctor, pentru ca fara dumneavoastra nu as fi fost astazi in viata!”

* “Sunteti un gigant al meseriei de medic si va multumesc
pentru ca mi-ati salvat copilul in anul 1985, de la o complicatie grava, din cauza deviatiei ureterelor, printr-o operatie foarte delicata si riscanta. Rar in ziua de azi ca un medic sa stea zi si noapte langa cei grav bolnavi, asa cum stateati dumneavoastra. Nu ajung toate comorile din lume sa vi le daruiesc pentru binele pe care ni l-ati facut. Acum copilul meu are 25 de ani, e informatician si e sanatos tun. Ma inclin cu tot respectul si pretuirea in fata dumneavoastra.”

* “Numele dumneavoastra ar trebui sa devina un termen in dictionar, sinonim cu corectitudine, respect, profesionalism, devotament. Ar trebui sa fiti un model pentru toti doctorii din lumea de astazi. Sunteti salvatorul copiilor nostri si pentru asta nu va vom uita niciodata.”

* “Daca ar fi posibil ca toti copiii salvati de dumneavoastra sa va cante in cor o oda a recunostintei, cu siguranta ca glasurile lor s-ar auzi pana la stele.”

5. Subject: FACATORUL DE MINUNI
Nume: GEORGE
AM 30 DE ANI M-AM NASCUT CU O MALFORMATIE LA UN PICIOR(TALPA PICIORULUI ERA INTOARSA LA SPATE)SI AM FOST OPERAT DE DOUA ORI DE TATA PESI SI ACUM POT MERGE DATORITA ACESTUI GENIU AL MEDICINEI ALEXANDRU PESAMOSCA DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA !!
4. Subject: gigantul medicinei romanesti
Nume: dana
DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA.GENUL ACESTA DE OAMENI,CUNOSCUTI SUB NUMELE DE GENII, SE NASC FOARTE RAR,IAR CU UN SUFLET MARE CA AL DOMNULUI DOCTOR PESAMOSCA,NICIODATA.INTR-O LUME DOMINATA DE MATERIALISM, DOMNUL DOCTOR PESAMOSCA A FOST UN MODEL DE GENEROZITATE.
3. Subject: gigantul medicinei romanesti
Nume: dana
DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA.OAMENI DE ACEST GEN SE NASC FOARTE RAR,IAR CU UN ASTFEL DE SUFLET MARE CA AL DOMNULUI DOCTOR,NICIODATA.
2. Subject: FLORENTINA
Nume: MARCU FLORENTINA
AM 34 DE ANI ,AVEAM 5 ANI CIND DOCTORUL PESAMOSCA MA OPERAT DE PALATOSCHIZIS ERA UN OM MARE CU MIINI DE AUR DUMNEZEU SA L ODIHNEASCA IMI PARE RAU CONDOLEANTE FAMILIEI….PACAT ….MARE PACAT .
1. Subject: Pios omagiu profesorului Pesamosca
Nume: Sergiu STAN
Acum 35 de ani mi-ati dat o a doua sansa la viata, cand alti medici spuneau ca nu se mai poate face nimic pentru mine.Am invatat ca atunci ca ingerii au nume de oameni. In acest caz ingerul sa numea ALEXANDRU PESAMOSCA. Drum lin printre astre MAESTRE!”
Sunt doar cateva comentarii…un articol concluden aici

DUMNEZEU SA II DEA REPAUZUL DE CARE ARE NEVOIE SI LOCUL IN RAI !

2 thoughts on “Profesorul DOCTOR Alexandru Pesamosca

Lasă un răspuns

