24


 

Neatza de ziua mea 😀

ma delectez cu un mic-dejun al campionilor : inghetata de menta si ciocolata cu lichior crema de ciocolata…..  😀  😀  😀  😀  😀

si nelipsita cafea cu lapte…..

 

Am aflat ce nume il rostea mama pe holurile maternitatii din Brasov in acea noapte teribila… e vorba de un mare epigramist roman Cincinat Pavelescu

 

Egiptul
de Cincinat Pavelescu

 

Egiptul, țara basmelor albastre,
Enormul ieroglif nedescifrat,
În care numai Nilul e-mpărat
Și magul care vede soarta-n astre.

Pământ ce-a fost un teatru de dezastre,
Mormânt în care doarme îngropat
Trecutul unei lumi ce s-a luptat
Și-a-nvins chiar ale Romei mândre castre.

Imens ocean gălbui, ce-adesea pare,
Deși e doar nisip, mai mult o mare,
Pe care moartea-a-ntins a ei hlamidă.

Și ca să lase urmă triumfală,
,Nalță spre cer eterna piramidă,
Far trist pe un ocean de îndoială!

 

 

Poate de la el am o parte din talent….. sau poate sunt doar eu de vina pentru talentul meu mirific, ce decoamndata nu-l exploatez la maxim….

Happy B-day to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

P.S.   azi m-m trezit la 9 :55… ca sa vezi… ceasul asta biologic………

 

 

Lasă un răspuns

