am nisip……


 

Azi am fost plecata teleu prin Brasov… prima data cu trebuta.. dupa aia am tras o tura prin Brintex…urmata cu o oprire la Ema care mi-a adus nisipul promis, de la turcaletii mei frumosi, descrisi cu atata ardoare in licenta mea minunata legata de turism acestei tari….

Am invidiat-o pentru faptul ca a ajuns acolo si mai ales ca e bronzata, eu fiind „telemea”….

Apoi m-am mai invartit prin carefura si am venit acasa…. nu mai zic ce era acasa…

Mi-a priit iesirea asta si mai ales cand mi-am propus sa mai scap de inhibitiile mele, sa ma rasfatz….doar merit, nu?

Multumesc, Ema pentru nisip. Acum sta la loc de cinste pe biroul meu….

 

O sa ajung si eu la mare… trebuie sa ajung…

 

4 gânduri despre &8222;am nisip……&8221;

Lasă un răspuns

