De ce barbatii/ baietii n-au „coa*e”?


Astazi mi s-a intamplat ceva ce parca presimteam ca vine.

Una bucata magar..dispare in ceata timp de o saptama. Azi dau de el si dupa ce ma iau un pic de el sa vad de ce e disparut imi zice cu chiu cu vai ca a fost dezinteres.si l-am luat cu intrebarea : mai, baiatule, de ce nu ai zis de la bun inceput asta? raspuns: nu era nici momentul,nici timpul…..

Cum dracu sa nu fi momentul? Plus ca era una pe langa el ce comenta … bineinteles ca era o tipa geloasa… sa mor proasta si alta nu.

Mai copiii mici si amarati ce va dati cu pumnu-n piept ca sunteti barbati…. spuneti dracu verde-n fata ce vreti sau ca nu mai vrei sa vorbesti cu persoana respectiva. Nu e greu….. evitati enorm de multe belele.. dar deh,… ganditi cu ce aveti in pantaloni, sa va fie de bine.

Am mai avut eu inca un magar ce disparu in ceata dupa aproape 3 ani de relatie. I-am zis  de nenumarate ori sa imi zica daca isi gaseste pe cineva ca e ok.. nu urlu, nu ma supar…. Dar daca n-a avut coitze, a ales sa dispara subit… si eu… eu dai si suna.. da mesaje, crezand ca idiotului ii s-o intamplat ceva… ciu-ciu.. el era bine mersi cu alta.

Asa si cu asta… neavand coitze, adica demintate si bun simt, a ales sa dispara ca magarul in ceata… pai e mai usor asa decat sa dea explicatii….

Da si eu fraiera…..de fapt naiva, ca oamenii inteleg de vorba buna… inteleg pe dracu… gandesc cu alt cap si coitzele dispar cand e vorba de a fi seriosi si de a zice lucrurilor pe nume.

Nu-i bine….. trebuie sa schimb ceva la mine daca dau numai peste astfel de exemplare. nu-i bine si nu-mi face bine… sa-mi fie invatatura de minte.

Multe ar fi altcumva daca barbatii/ baietii ar avea cu adevarat coa*e.

7 gânduri despre &8222;De ce barbatii/ baietii n-au „coa*e”?&8221;

  1. aici esti rea ca generalizezi… da.. poate o fi fost vreun las insa nu toti suntem la fel cum nici voi nu sunteti toate la fel… pentru ca as fi putut foarte simplu ca Napoleon si sa spun „Toate femeile sunt c**ve mai putin mama si surorile mele…?” insa imi dau seama ca toti suntem diferiti si speciali prin felul nostru de a fi… trebuie doar sa ne cunoastem interlocutorii mai bine 🙂

  2. Hmm.. am si eu o intrebare, dar fi sincera: persoana asta, de zici tu ca a disparut ca magarul in ceata, ai vazut-o vreodata face to face? Ati iesit vreodata la o cafea?

      1. Aaa, deci trebuia sa va intalniti si te-a lasat cu ochii-n soare… Oricum, chiar si asa, pretentiile sunt prea mari pentru niste „domni” agatati pe net.. Nu ar trebui sa te mire, si cu atat mai putin sa te enerveze.. Dar de la faza asta pana la a-i pune pe toti la zid (asta se intelege din titlu: „de ce barbatii..”, nu „de ce unii barbati..”) spunand ca duc lipsa de bijuterii ii cale lunga.. Sau poate doar mi se pare mie 😀

  3. Sefa asculta la mine!!! Nu numai barbatii nu au coa*e… Sunt si fete care nu au tupeu sa recunoasca ca sunt … Si asta ti-o spun din experienta!!! Stai linistita nu este nici prima si nici ultima data cand o sa se intample… Ca din cate am inteles in Romania asa se poarta pe la momentul de fata. Ai grija de tine ca oameni de genul tau sunt putini…

Lasă un răspuns

