Greutati la shopping


 

Ieri, cum ziceam, am fost si sa iau chestii pt casa din carefura…

Inca odata m-am blocat la unele chestii ce par usoare, dar la momentul respectiv mi s-au parut decizii grele de facut.

M-am pomenit la minunatul stand cu sapunuri, uitandu-ma vreo 5 minute, analizand preturi si incercand sa diferentiez raportul pret/calitate intre sapunul lichid si cel solid, plus care este mai benefic casei in care stau…. 5 minute in care sa realizez asta.. sa ma enervez pe mine… si sa iau unul la iha (adica aleatoriu)…

bun… alta parte… mezeluri… Vroiam sa imi fac spaghete.. dar cu ce.. tzup la mezeluri… ma uit… trec… ma opresc.. iar plec.. revin…preturi.. firme.. sortimente.. alte 5 minute de uitat la etichete.. … iar ma enervez.. iau unul la iha si plec….

pt spaghete trebuie sos… implicit imi trebuia bulion… offf.. Doamne… alte 5-6 minute.. bulion sultan…regal, dar scrie sos de tomate… rosii in sos de tomate.. borcane de 150..200..535 (asta am vazut-o mai nou) si asa mai departe…..nah… dai si alege……eu.. ca deh… sunt eu…m-am uitat… sio totusi nu imi dadeam seama de ce-s atat de scumpe unele.. ce aveau?? aur?? nu tot rosie e?? nu tot borcan de sticla??.. mi-am bagat picioarele si mi-am luat de la magazinul din orasul meu..

dupa o ora… asa iesi din magazin…. care ati mai patit-o?

 

3 gânduri despre &8222;Greutati la shopping&8221;

  1. sa pleci la cumparaturi fara sa stai, sa compari, sa cantaresti etc omoara farmecul cumparaturilor si mai bine ai sta sa faci cumparaturile pe net de acasa in timp ce iti sorbi linistit cafeluta…

Lasă un răspuns

