teme vodafone 858


 

Mai demult ziceam cum nu stiu si nu am descoperit minunea ce se numeste instalare teme pe vodafone 858…eee.. minunea s-a intamplat azi.. o sclipire de inteligenta si logica.

Butonand eu pe market.. care si-a schimbat si ala aspectul… dau peste iphone theme. stiind ca asta accepta multe chestii ce le accepta iphonul.. hop si eu, cu gandul ca poate merge figura…

instalez thema si imi zice ca nu poate sa lanseze tema ca nu am GO Luncher….si daca vreau sa descarc sa dau ok… dau eu ok.. ma duce pe market. il descarc… se instaleaza….si surpriza…MERGE!!!!!!!!!!!!

deci, copilasii mei, luati GO luncher si theme de iphone…     😉

bafta… ma intorc sa ma joc  cu noua tema

 

6 gânduri despre &8222;teme vodafone 858&8221;

  1. maine o sa am si eu un vodafone 858 😀 l-am loat mai mult pt design as avea cateva intrebari : 1 tine bateria macar 2-3 zile ?
    2. in aplicatiile de pe android se misca cat de cat bine ?
    3. se blocheaza des ?

    1. 1. cu toate alea deschise (net sau 3g) si butonat la greu 22 de ore. daca la inceput nu tine bateria o zi , o bagi la congelator 5-6 ore si isi revin
      2. se misca binisor, daca nu ai deschise mai multe treburi sau daca aplicatia nu cere mult ram.
      3. depinde cat il exploatezi. daca esti un user nou de android, amator ca si mine (adica nu ai mai avut) e ok.. inveti pe el, dar incepi sa ii ceri din ce in ce mai mult. Daca ai mai avut si esti obisnuit sa duca mai multe aplicatii deodata, ti se va bloca foarte des

Lasă un răspuns

