concurs cu premii


 

Emma anunta cu surle si trambite (desi e un pic mai demult) ca face concurs de cea mai frumoasa poveste de iubire scrisa de cititori si are premii de dat…

Asa ca dragii mei, astia cu amorul  si romantismul (ala din inima, nu din oase cum am eu) puneti mana pe tastatura si scoateti o poveste de iubire adevarata sau nu, asa cum va dicteaza inima.

pana pe 16 octombrie aveti timp si i-o trimiteti Emmei.

Eu m-am bagat.. puteti si voi.

mai multe detalii aici

 

 

2 gânduri despre &8222;concurs cu premii&8221;

Lasă un răspuns

