niste lamuriri


 

Zilele astea am inceput sa primesc un feedback de la cei cativa cititori ce au curajul sa imi zica ce au de zis sau sa intrebe cand au o nelamurire.

Feedback-ul tine de categorie de pe blog cu raspunsurile.

CA SA FIE CLAR:

TERMENUL DE CAUTARE = CE CAUTA OMUL PE GOOGLE SI PRIN REZULTATELE APARUTE APARE BLOGUL MEU

 

Acele intrebari nu imi sunt adresate direct care mine. Cand o sa fie, o sa va zic acest lucru.

Acei termeni nu sunt rezultatul fanteziei mele. Fantezia mea nu e atat de perversa si de lipsita de exprimare.

Si da! Asta cauta romanii pe net. nu este fabricat nimic. nu sunt modificate in nici un fel.

De acum incolo o sa pun print ca sa ma credeti

Lasă un răspuns

