concurs canon


 

Cei de la Canon au facut un concurs de poze pe categorii si bineinteles hop si eu ca poate as castiga si eu ceva, chit ca „ma bat” in poze cu fotografi buni cu echipamente semi-profesioniste sau chiar profesioniste….. si eu.. cu un Benq c1220…  😦

Premiile sunt urmatoare : kit complet de obiective (premiu pe categorie), intalnire si lectii de la Jonathan and Angela Scott (super fotografi) si o excursie foto in Africa.

daca vrei sa particpati va puteti inscrie si voi, dar atentie, trebuie ca poza sa nu fie mai mare de 2 mb.( in acest caz, facem schimb de link-uri si ne votam reciproc)

daca va plac pozicile mele, va rog sa-mi dati un thumbs up (e langa poza)

JUST…

OLD SCHOOL

BEAUTY

MOMENT OF PRAY

INSPIRATION

SPIDER

 

Va multumesc anticipat

 

Lasă un răspuns

