navigatorul de la vodafone858 – my review


 

 

Nu stiu cati dintre voi l-au folosit, desi am intalnit intrebari la termenii de cautare de genul : cum merge gps-ul la vdf858? cum se foloseste navigatorul la 858?etc.

Azi am avut ocazia sa-mi testez jucaria si a ei aplicatie pe drum lung, adica de unde stau pana in Bucale (aka bucuresti)

Pentru a putea functiona, trebuie sa aveti satelitii activi si transferul de data, adica 3g-ul, care. spre surprinderea mea e cerut, eu care credeam ca merge doar cu satelitul… pai nu merge asa.

dupa ce ai astea active intrii in navigator, tastezi adresa, ca de zis, iti iese altceva si dai ok-ul.

la optini, adica dai pe menu ai asa ceva : straturi = adica iti poti alege cum sa iti apara si ce : imagine satelite (gen google earth) sa iti arate parcari, benzinarii etc…mai sunt si cateva chestii ce nu imi mai vin minte acum.

la un moment dat, si eu si tata ne intrebam daca asta mai zice ceva, graieste vreo directie.. ceva acolo sa ii auzim glasciorul suav.. si intr-un final, cand am ajuns la „punctul de rascruce ” care aparea pe bara verde de sus…a vorbit..traia…si avea voce de barbat. .

Aplicatia e buna daca stii sa o folosesti, dupa ce ti bagi degetele in ea.

rezumat :

150 km au papat 3 mb de trafic si 64% bateria. Bateria a fost full, fiind luata recent de la incarcat.

pentru a  il putea folosi ca si navigator, trebuie sa ai incarcator de masina.

in principiu e bunicel.

 

Lasă un răspuns

