Maine


Maine ajung p-acasa.
Azi o sa fiu scarboasa si o sa va zic ca-mi ingheata posteriorul meu mare, deoarece va scriu din singurul loc privat din acest moment si la acesta ora in care aerul este rece, parfum placut de aer de munte si o vedere incredibila (daca ti usa deschisa ) catre un cer clar si plin de stele cum nu ati mai vazut.
M-am gandit la voi in acest loc unde iti vin cele mai multe idei bune si m-am gandit sa va impartasesc acest tablou vizual desi, cel mai probabil o sa sterg acest post.
V-am pupat dulce si nu scarbos

Un gând despre &8222;Maine&8221;

  1. stiu exact privelistea pe care o descrii:)) (bunici mai prin sudul Neamtului)…
    nimic nu se compara sa stai in noptile de vara pe un deal si sa admiri muntii, sau toamna sa stai ziua si sa vezi cum imbraca muntii garderoba de roginie :X
    si daca tot ne recomanzi anumite melodii care presupun ca iti exprima starea de spirit din clipa in care postezi topicul… uite si ceva care sa iti aminteasca de privelistea admirata din toaleta de la tara :))

Lasă un răspuns

