Vocea Romaniei vs The X factor


 

In seara asta m-am uitat la Vocea Romaniei si  Duminica la factorul x ( ce-i drept doar jumate de emisune).

Emisiunile mai sus mentionate au inceput cam in acelasi timp si de curiozitate m-am chiorat  ( sa vad cum traduce asta google translate, va explic mai incolo).

Sincer, nu mi-a placut formatul factoritzului X si a fost nasoala prima impresie, nici ca acum ar fi alta, doar o idee imbunatatita.Mai nou, desi nu am vazut faza, cum draga Paula Seling face greva si e suparata nevoie mare ca a trebuit sa aleaga din echipa ei care sa plece… vai si ce lacrimi… vai ce tragedie.

Nu am nimic cu Paula, dar la faza asta nu ma asteptam. am fost dezamagita.

Cat despre  febletea mea, ca asta a ajuns, Vocea Romaniei , are un format placut, mai ales prima faza cand antrenorii nu vedeau cine canta si auzeau doar vocea. Mi s-a parut extraordinar acest lucru, pt ca in muzica  conteaza vocea nu neaparat corpul ala „sexos” si „lucrat” atat in sala cat si in sala de operatii.

Acolo, fiecare antrenor isi elimina el un concurent de al sau in urma unei confruntari. Ce ar face aici Paula ??? Ar mai face greva?

Noh..acum sa va zic faza cu goagal translate.
Azi am vazut ca cineva a cautat sa traduca in mod automat blogul meu….si.. am intrat si eu sa vaza ochiul meu cum apare tradus ceea ce scriu eu in engleza….. sincer, m-am prapadit pe mine de ras… dar un ras cu lacrimi.

cam atat pe azi ca va invatati, plus ca imi trebuie material si pt maine.

have fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;Vocea Romaniei vs The X factor&8221;

  1. DA si eu prefer Vocea Romaniei. Desi urmaresc posturile trustului Intact in genere, la capitolul show tv, ProTV nu are concurenta, iar formatul emisiunii sus mentionate este absolut genul meu.
    X-Factor mi se pare un fake, toata lumea este falsa, moderatorii spun lucruri nepotrivite, Mihai Morar este total necorespunzator acolo, forteaza tot timpul, braveaza tot timpul, face comentarii hiperbolizate, in fine..il prefer la radio mai degraba.
    Cat despre Paula, hm, nu stiu n-am vazut cand a plans, pentru ca….n-am urmarit emisiunile, (decat pe prima si cate putin din celelalte-asta pentru ca urmareste mama mea, care ma ajuta cu copilul in weekend 🙂 )

Lasă un răspuns

