v-am ametit?


Oricum stiu ca v-am ametit cu starile si articolele mele. Asta e cat se poate de clar si limpede.

In acest moment vroiam sa schimb iarasi fundalul blogului si am zis, prin nu stiu ce minune ca va ametesc. De ce sa nu va cer si voua parerea??

Acum vine minunata intrebare : cu fundalurile blogului nu v-am ametit? ca in fiecare saptamana bag unul nou… mie una imi place, dar mi-e ca va ametesc pe voi, dragii mei. asa ca am decis sa fac si un sondaj despre cum vreti voi sa arate blogulica ici prezent. mi se pare corect fata de voi. asa ca votati cu incredere

Lasă un răspuns

