luni


 

Mama ei de gripa!

Da! Asa imi incep acest minunat si nemaipomenit articol (not).

Ieri am avut o stare de moleseala incredibila, ce s-a exitins in toata casa, de si musca motzaia pe ea. Da, scumpii mei,am adoptat o musca ce e de vreo 2 luni pe la mine prin camera.

Am avut acea stare de o gripa nasoala cu frisoane si febra si asa mai departe.

Acum am mai bagat o inghetata, singurul medicament ce mai functioneaza in momentul de fata pt mine.

Azi am facut o chestie ce nu am crezut ca o sa imi iasa si nici nu stiu cum sa ii zic.

Am pus la fiert niste conopida, sfecla rosie, rosii, ceapa rosie, apoi le-am blenduit si condimentat..a iesit o supa crema dulce-picanta care merge de minune cu orez fiert (orezul era fiert de sambata si mai ia din picanterie).

Aseara am mai pus cateva poze la concursul de la canon, daca vreti sa va uitati si daca va place sa votati

 

1. broken

2. pink

3. autumn

4. solitude

5. wood

6. white beauty

7. rose

8. dusty road

9. BLU

10.  friends

11. yammy

12. bunny ears

13. winter

14. b&w

15. autumn view

16. blue-grey

17. enjoying the sun

18. old times

19. beyond

20. trying to reach

21. moment of joy

22. drops

23. diversity

24. angry eye

25. smoke

26. just…

27. inspiration

28. moment of pray

29. beauty

30. old school

31. spider

 

Nu uitati de sondajul cu fundalul.

Stiu ca nu e cine stie ce acest articol, dar simteam sa va impartasesc ceva, sa scriu ceva si bineinteles sa ma mandresc cu pozele mele 😀

 

 

Lasă un răspuns

