cerere de eutanasie din cauza saraciei


 

La Observatorul de la ora 16, am ramas uimita si in aclasi timp cu un gust amar in gura si eu si tata.

O boala crunta i-a rapit sanatatea iar sistemul a stors si ultimii stropi de demnitate din trupul ei firav. Este povestea dramatica a unei femei de 51 de ani, din Strehaia, care a ajuns la capatul puterilor. Din august nu a mai primit ajutorul de la stat cu care putea sa supravietuiasca, iar functionarii de la primarie ridica din umeri si spun ca nu mai sunt fonduri. Cum pentru ea si familia ei nu exista momentan solutii, femeia a cerut ca ea si fiica ei sa fie eutanasiate.”

Si nu este un caz singular. Mai sunt bolnavi ce traiesc drame asemanatoare. Totul pt ca nu exista fonduri.

Zilele trecute era o stire cum s-a facut bugetul Guvernului pt 2012. nu chiar totul e taiat si revizuit, la cheltuielie  pt transoprt si altele, bugetul era crescut fata de anul trecut pt ca domnii sa isi cumpere masini noi cu care sa se plimbe.. alea vechi nu mai sunt bune…

Reactia tatei a fost in concordanta cu „tremurul” din sufletul meu : handicapati, ipocriti si egoisti guvernanti avem!

Sunt scarbita, dezamagita si in acelasi timp furioasa

Intreaga stire se afla aici

 

15 gânduri despre &8222;cerere de eutanasie din cauza saraciei&8221;

  1. si cum spuneam in vremurile cand scoteam la iveala tocilarul din mine si jucam MMORPG-uri(MMORPG = massive multiplayer online role-playing game ptr necunoscatori) pe servere din alte tari si eram intrebat din ce tara sunt: traiesc intr-o tara superba condusa de oligofreni…
    de regula cand gasesc subiecte mai sensibile ca sa le spun asa scot cinismul din mine doar ca sa le ofer celor din jur o posibilitatea sa inghita mai usor subiectul transformand tragicul in tragi-comic… insa in astfel de cazuri cred ca oricine cu un dram de compasiune in el si macar o umbra de constiinta ar ramane incremenit pentru cateva secunde si ar fi scarbit de ceea ce se afla la putere… iar ca sa fac o paralela intre cele relatate de tie si melodia aleasa… nu trebuie sa ne nastem in alta tara… toti ne nastem cu un scop… dar daca toti avem un scop comun si anume acela de a face din lumea asta vanitoasa, condusa de oligofreni si mutilata prin mijloacele mass-media de catre asa numitele „staruri tv” un loc mai bun? Schimbarea pleaca de la o singura persoana si se propaga la celelalte… in decursul a 20 de ani ne-am schimbat in rau… am eliminat ceea ce insemna arta, cultura si valoare morala si am pastrat doar ceea ce este mai rau… ba mai mult, am „imprumutat” si de la vecini partile rele, insusindu-ni-le cu o naturalete de nedescris…
    Schimbandu-ne pe noi si stilul nostru de a trai in ceva mai bun putem schimba o natiune intreaga.

    Cheers!

    1. eu=necunoscator de mmorpg ce zici tu acolo… mersi de traducere. Stefane, e si treaba ca tu ca si om ce se schimba si vrea sa schimbe la randul lui, te lovesti de ziduri de indiferenta si nepasare, de prostie si lene in schimbare. romanul a preluat ce i-a placut fara sa analizeze consecintele.

      1. de astfel de ziduri cred ca ne lovim cu totii zilnic, dat fiind ca toti ne luptam pentru ceva si vrem sa atingem un tel anume sau chiar mai multe… insa daca este sa le luam pe toate in seamna ar insemna sa innebunim cu totii… dupa cum se spune cainii latra, caravana trece…
        ca sa te mai plictisesc putin… stateam intr-o vreme si ma intrebam de ce trebuie mereu sa imi fie visele spulberate asemenea valurilor ce se izbesc de o stanca ascutita… si am realizat mai tarziu ca se intampla acest lucru pentru ca eu permiteam ca visele sa-mi fie narute… daca ai un tel tine cu dintii de el, da 120% din tine ca sa il realizezi, chiar daca acest lucru te distruge intr-o oarecare masura(fizica sau morala) si vei vedea ca atunci cand iti indeplinesti un vis, oricat de mic ar fi iti vei aminti de clipele grele pe care le-ai avut in incercarile tale si te vei simti in stare de orice.

        Cheers!

        1. ma innebuneti cu „Cheers’… engleza o vorbesti cu accent britanic?
          Adevarul ca asa e cum zic tu, problema e ca sunt si oameni sensibili la valuri…acum este o chestie subiectiva,fiecare trebuie sa treaca prin asta…

          1. ca sa fiu putin off topic: oarecum accentul meu este britanic 😛 cand eram prin liceu am plecat o vara prin Marea Britanie si mi-a placut la nebunie. sa nu mai zic de Irlanda si Scotia… pe langa sortimentele de bere pe care le au le-am apreciat intotdeauna cultura si felul lor de a fi… Cheers! spun mereu cand sunt cu berea in mana si dau noroc sau in cazul de fata inchei un comment (evident cu berica langa mine :D)
            On-topic: ce nu te omoara te face mai puternic deci… DA! trebuie sa ne izbim de cateva stanci mari si sa supravietuim ca sa invatam anumite lectii de viata pe care fie le-am ignorat cand altii s-au lovit de ele, fie nu am avut ocazia sa le intalnim la altii ca sa ne ferim… insa istoria ne-a aratat de atatea ori ca romanul desi a trecut printr-un foc continuu de necazuri a reusit sa gaseasca o solutie rationala pentru toate, a tinut pieptul drept si capul sus si a continuat sa lupte… asta ar cam trebui sa facem si noi… sa rezistam si sa luptam in continuare pentru a deveni mai puternici si a fi intr-adevar superiori (ca sa fac o usoara legatura cu toicul despre eutanasierea cainilor 😛 )
            imi cer scuze daca te-am plictisit si ca sa te innebunesc si mai rau…

            Cheers! >:)

            1. mie imi place accentul aal irlandez si scotian :P, adevarul e ca ma oftici cu berea…
              Eu ma bag la nani… somnic pufos Stefane si multumesc ca mi-ai inseninat si aceasta zi 🙂

              1. sunt geniale intr-adevar… si de ce sa te oftic?:)) e bautura mea preferata…
                Somn lin si tie Alexandra:) (daca pe a altora o innorez macar sa fie cineva a carui zi o inseninez)
                Noapte buna!

                  1. as fi un ipocrit daca nu as cinsti un blogger macar cu o bere 🙂 cat despre prajituri si alte mancaruri… gatesc pentru ca imi place, ma calmeaza si nu am incotro (nu stau atat de bine financiar cat sa platesc pe cineva sa imi gateasca 😀 )
                    Goddammit! si am zis ca te las in seara asta sa dormi :)) nu-i bai.. maine s-ar putea sa gasesti aproape toate topicurile tale comentate >:) inca odata somn lin 🙂

                    1. Las ca ajungi la articolul cu genul meu de barbat.sa te vad atunci.eu sunt gurmanda, deci esti pe placu meu. Citire usoara si somn dulce

Lasă un răspuns

