ceva…


 

Inca o sambata dusa….

Azi am facut ordine in haosul numit camera mea, am spalat un porc si casuta lui si cam gata p-azi. Bineinteles ca am pus hainutele la spalat.

Nu stiu vrun subiect important de vorbit in seara asta pt ca nu m-am uitat la stiri.

Vazusem ceva in dupa-amiaza asta ceva legat de Timisul de Sus cum un alt tantalu a intrat in depasire cam in aceiasi portiune ca si Huidu si a facut praf 3 masini.

Acolo e o zona periculoasa mai ales pt bucurestenii ce se cred mari si tari. De ce zic asta? simplu: acolo e o zona dreapta ( ma refer mai jos de acel spital sau ce e el) in care poti depasi, numai ca trebuie sa te pregatesti din timp si sa depasesti maxim 2 masini, nu toata coloana pt ca imediat e curba si daca nu intrii in timp corespunzator pe banda ta o faci de cacao asa cum au facut-o multi.

Ma uitam la programul tv din seara asta. Nimic bun si nimic acceptabil. iar e xfactor… nu ma uit, ceea ce inseamna ca iar o sa fiu „calare” pe peteava.ro in cautarea unui film. M-am invatat sa ma uit la filme online.

Aseara am vazut Abbduction care a fost superb. mi-a placut si noh.. tre` sa recunosc ca am un crush adolescentin pt Taylor nu stiu cum… ( fain crushul, nici nu stiu cum il cheama).

Am o lipsa de inspiratie acum…. o mare lipsa  de inspiratie… asa ca va doresc o seara superba.

HAVE FUN AND PLAY NICE!

 

Lasă un răspuns

