la o cioco calda


 

Sorb usor, ca sa nu ma frig, din licoarea fierbinte si dulce cu multa cacao (ciocolata calda JOE) si ma chiorasc cu coada ochiului la teveu unde-i Vocea Romanie live si mai butonez p-aci.

Am citit blogul Emmei, in care mai nou isi expune tabieturile de machiaj si ce creme si cremulite are, parfumuri si parfurmele, oja si multe altele ce sunt in camera oricarei fete.. pana si in a mea :))

M-a facut sa imi numar ojele am vreo 16 fara gelul ala de unghii si fara lotiunea de intarire a gherutelor… am roz, am albe, am negre vreo 2 mov vreo 3 si albastru(logic).

De cand sunt mica am avut o manie pe gloss-uri, rujuri si chestii de dat pe bot… am destul de multe, desi anul asta am mai scapat din ele.. mai am vreo 15…imi place sa am grija de botu meu 😀
farduri… hmm.. aici e partea interesanta :))  mi-am cumparat eu acum cativa ani o semi/gen/chestie in care sunt farduri si am primit acum un 2 ani de la ex-ul de bucurestean eye shadow de la avon  si un gloss.. mmm…yammy( e bun si la gust si la culoare si miros)

Am vreo 2 tuburi de fixativ, ca deh, erau la pachet cu vopseaua  😀 (i`m a sucker for promotions) si creme am vreo cateva.. nu zeci ca nu rezista atat la mine.

Aaaa.. am si uitat, am un rimel de la mama primit.

v-am dat si idei de cadouri pt mine….. 😀

Acum cativa ani, nici nu ma gandeam ca o sa am atatea chestii feminine.

M-am vazut si am fost tot timpul mai baietoasa. Ma jucam cu masini si baieti, imi bagam si eu nasul cand facea tata masina si ador si acum sa ma murdaresc, sa miros a benzina si a vaselina. Ador mirosul de benzina, desi detin 5 parfumuri dulci si sunt destul de pretentioasa la parfumuri.

Am gasit totusi explicatia pt obsesia mea cu pernutele : cand eram mica aveam o nutza (asa ziceam la pernuta) cu care dormeam si al carui colt (un anume colt) il tineam langa degetul pe care il sugeam. Trebuia eu sa am coltul la nasul meu.

Si cred ca de acolo, inconstient, relationez pernutele cu ideea de confort, siguranta si copilarie. Asa ca cu cat am mai multe pernute cu atat ma simt mai bine si mai copil.

cate s-au schimbat in astia 24 de ani in mintea si viziunea mea…. si intr-un mod ciudat, nu prea. Nu m-am asteptat ca viitorul sa il am intr-un anumit fel. Nu am avut nici un fel de asteptari imense .

dar totusi simt si acum ca o sa ajung cineva. trebuie.

Unde am plecat si unde am ajuns.

Am o mana mai rece decat cealalta si nu stiu de ce. Mana mea drepta e super rece. Stanga o simt mai calda. Interesant…

Stiu ca scriu lucruri ce pe majoritatea nu prea va intereseaza. Stiu eu pe unul caruia ii plac articolele mele legate de sfaturile sexuale. E bine…  fac un om fericit.

Offf… vine iarna. Nu-mi place deloc….. nu vreau…. Vine Craciunul… iar va fi anost intr-o lume in care e fericita ca in filme (adica bucuresteni veniti in statiune ce se bucura de parca ar fi nu stiu ce)…..partea buna, macar anul asta vreau sa beau mai mult vin fiert decat anul trecut( am baut doar 6-8 canutze )  😀

noh… hai ca va las si va scot gandul de le vreme rece cu urmatoarea piesa :

2 gânduri despre &8222;la o cioco calda&8221;

  1. si iata inca un subiect care ar merge dezbatut intr-o noapte cu insomnie:)) sunt multe de spus… de la partea cu produsele de ingrijire pana la fericirea bucurestenilor neinteleasa de tine(care de fapt se bucura ca au scapat dintr-un oras anost, plin de zgomot si poluare si din care de cate ori am ocazia incerc sa evadez si eu…)
    iarna… de cand m-am impiedicat de patinoarele din mall(desi nici pana in momentul de fata nu stiu ce satan cautam pe acolo) am inceput sa o detest mai mult ca niciodata, mai ales de cand craciunul a devenit o sarbatoare comerciala, iar de revelion toti se imbata ca niste porci proaspat scapati de tenie…
    ca sa nu te plictisesc mai mult pun punct si introduc formula e incheiere :).

    Cheers!

Lasă un răspuns

