ziulica de azi


 

Azi a trebuit sa merg pana in Brasov cu ceva „trebi’ personale, dar cum de ceva timp am un feeling, adica presentiment ca nu trebuie sa conduc, am decis sa merg cu offtobuzul (autobuzul) – activitate ce n-am mai prestat-o de vrun an si ceva.

 

Scuze Ema ca nu am trecut pe la tine, dar data viitoare ma infiintez cu punguta de bombo  pe la tine 🙂

 

 

Sa revenim la oitele noastre..

 

Si eu asteptam oftobuzul ca sa ajung in Bv.. vine… se imbulzesc pensionarii de parca era deschiderea la lidel… din autobuz se aud clar colinde .. din spatele meu se aude comentariul unui nene ramas ca mine mai la urma : ‘uite ce se imbulzeste lumea la colinde, ca la pomana’.

Pe drum nu am auzit ce zicea la acel radio ce nu parea radio trinitas, care la un  moment dat am avut impresia ca popa ce facea predica p-acolo a imprumutat vocea la astia de la gps. Intr-un final ajung in Brasov si in timp ce ma  „minunam” la ora ce o am de plecare aud o babutza zicand alteia ce o ajuta sa coboare din oftobuz:

-” ce frumoasa slujba, mai frumoasa decat cea de la biserica… sa tot mergi asa cu autobuzul”

Abtinandu-ma sa nu rad ma indrept sa imi iau una bucata bilet cu 2 calatorii. Gasasesc autobuzul si ma indrept spre livada. Culmea.. incepeam sa vad toate locurile de parcare libere…

Rezolv ce rezolv, ma uit la ceas si vad ca mai am timp de o plimbarica fotografica prin parc apoi tzup in Ratbv unde am avut parte de o premiera : control Ratbv…. dupa asta… mi-am adus aminte de Bobo.. de cum mergeam la facultate si de cum faceam cu el doar 10 minute din livada pana la gara.. pe jos… vremuri frumoase..

Apoi am ajuns la gara.. trebuia sa schimb banutzi, mi-am luat o apa si am dat cu ochii de film Kodak… asa ca in prezent am filmul si il astept pe tata sa il bage in aparatul nostru vechi rusesc Smena.

Atat despre aventurile mele prin Bv … am uitat sa mentionez. La intoarcere am prins acelasi offtobuz, dar alta slujba. Noroc cu telul si cu castile.

 

 

 

Lasă un răspuns

