vise….


Iata ca a trecut si Duminica…

La stirile de la 13, inafara de accidente si incendii, mi-a sarit in ochiisorii mei frumosi ( da!mi-au murit laudatorii) una bucata stire : 3 minore de 15 respectiv 16 ani au incercat sa „evadeze” din centrul social/ de asistenta/ plasament ( in functie de canal, alta denumire) pentru a ajunge la iubiteii lor dar au sfarsit pe la spital pt ca au sarit de la etaj…numai ca una a scapat si acum o cauta politia pe la izbitel p-acasa, ca „organul care este” cunoaste situatia celor 3 mandrute cucuiete.

Ete ce face dragostea din om, am uitat sa mentionez ca mandrele au ajuns la centru din acelasi motiv pt care au vrut sa evadeze, adica maimutzele au plecat de acasa pt izbirile lor.

Dupa aceasta stire, imi zburda gandul si imaginatia (nu ca ar fi un lucru anormal la mine) catre o imagine ce o aveam de mica in minte… culmea! o imagine despre acel prince charming (fat-frumos din vis) cum vine si ma ia din casa si a duce  la plimbare pe unde nu stiu… sa ma trezesc ca ajung ba la mare, ba la timisoara… sa faca mici nebuni pt mine, sa ma faca sa zambesc si sa uit de toate… sa-mi aduca de fiecare data cate o bombonica de fiecare data cand ma vede ( da! am o problema cu bombonelele) sa imi insenieze ziua cu ceva…

Hmmm….. poate chiar sunt materialista :))  😀

Acum multi ar intreba: tu ce oferi in schimb…. raspuns: sa vad mai intai minunea  😀  apoi raspund.

Noh… o lasam cu acest vis..

Alt vis al meu este sa am casuta mea din vis, dar nu de alta doar ca mi-e dor sa dorm bine. Tot timpul m-am intrebat cum e sa dormi pe un pat cu apa…. in primul rand eu m-am gandit ca daca e apa rece, cum dormi?? apoi am aflat a cica exista o chestie ce incalzeste, apoi m-am gandit ca nu trebuie sa dormi cu animalutul in pat… cum te misti pe partea cealalta cum boraste animalutul, iar daca ai un rozator prin casa, nu poti sa-i dai drumul pe jos ca te risti cu gaurele…. dar ar f frumos de testat.

E bun… sar dintr-una intr-alta si va ametesc… perfect.. o sa va simtiti ca neuronii mei.

Visulete am destule si tare multe ca orice om.

La cat de nefeminina ma vedeam cand eram mica, si eram tare mandra ca eram baietoasa pana la urma am avut si am o latura feminina….. noh… mai vizibila de la adolescenta incoace.

Ma uit la teveu.. mare fas-fas cu mos cracila si mos Niculai( stiu ca e Niculae, dar asa suna mai romanesc) si cand ma gandesc ca numai pana am avut 10 ani m-am bucurat cu adevarat de Craciun in naivitatea mea de copil….dupa aia am inceput sa ma maturizez, sa dispara din acel farmec.

Mi-e dor…… mi-e dor  de farmecul copilarie…

De unde am plecat si unde am ajuns….

Acum va las cu o melodie ce imi e draga si pe care dansam de nebuna cand mergeam la discoteca, chit ca eram mica….

 

 

Lasă un răspuns

