un motiv …


Am descoperit o melodie, ce spre „rusinica” mea am facut-o d-abia acum, dar cum totul se intampla cu un motiv….

mda…. totul se intampla cu un motiv…..

M-a luat o stare … aiurea sa zicem, din mai multe motive…. tare as vrea sa stiu motivele existentei mele…motivul de ce nu imi gasesc un job, motiv pentru toate ce mi se intampla…. stiu ca exista motive, dar cum viata nu iti ofera „mura-n gura” trebuie sa imi bat capul pentru a descoperi ceea ce vreau sa aflu, deobicei descoperirea se face dupa ce a iesit la iveala motivul ce sta in fata ochilor tai cum a stat mereu, dar ceva l-a facut sa se evidentieze.

Simt ca daca mi-ar merge bine intr-un oaresicare domeniu al vietii mele, ar incepe sa mearga si in restul…dar cum incerc sa fac sa mearga in toate (Adica ma apuc de toate si nu termin nimic..) nu prea rezolv nimic… si nici daca ma apuc doar de o singura treaba nu merge, ma enervez cand vad ca nu merge si o las…. in fine… am starea aia de om pierdut si simt iar ca o sa ma apuca senzatia aia de intrat in panica.

pfff… nu stiu de ce va scriu aceste lucruri….poate nici nu va intereseaza, poate nici nu intelegeti… dar imi face bine sa ma exteriorizez, chit ca e pe al meu blog, chit ca iar o sa aud mici critici si trageri de urechi, ca ma lamentez. Asa e… ma lamentez… poate pt ca mai vreau sa aud si eu o vorba buna… un „ceva” care sa ma faca sa ma simt mai bine….

mda…. e de la vreme starea asta….

nu ma bagati in seama … ascultati melodia (app, nu-s indragostita sau sufar din dragoste,  doar ador refrenul)

8 gânduri despre &8222;un motiv …&8221;

  1. Deja cand am ajuns pe la jumatatea articolului mi-au venit in minte doar doua cuvinte: deja vu! As putea spune ca si eu am fost in cautare de motive pana am realizat ca daca incetez sa le caut si las viata sa isi urmze cursul normal acestea vor veni singure la mine fara ca eu sa vreau… cat despre job… stai linistita 🙂 mi-au trebuit 7 luni de cautare ca sa ma angajez. Daca imi permiti un sfat (desi sunt mai mic decat dine din cate am vazut la sectiunea >>despre „yo”<< ) : Nu te mai concentra asa mult asupra problemelor existentiale pentru ca exista riscul sa intri in depresie, si axeaza-te pe ceea ce stii sa faci mai bine. Nu cred ca am apucat inca sa te felicit pentru blog 🙂
    Keep up the good work!
    Cheers!

      1. eh… mi-am dezvoltat o anumita pasiune sa las commenturi (fie ele pe facebook, hi5 sau bloguri), pasiune lasata la o parte timp de vreo 2 sau 3 ani si reluata recent pe site-urile/blogurile considerate de mine de calitate 🙂

  2. Am fost acolo de multe ori ..Mai sunt uneori, voi mai fi.
    Intelegere? de la putini oameni..
    Ajutor? Si daca incearca sa te ajute, parca nu esti in barca cu ei..
    Ai nevoie de multa ambitie pentru a iesi de aici, si ,.de ce nu? o situatie critica care sa te faca sa vrei sa lupti.
    Incearca sa iti gasesti lucrurile care te fac sa te simti prost..
    La mine au fost cele fizice ( si mai sunt) , si cele care tin de increderea in sine ( si,la randul lor, mai sunt)..
    Esti o persoana inteligenta, si ai mult potential din acest punct de vedere.
    Eu am inceput sa fac ceva intr-un domeniu in care ,,defectele (sau frustrarile, paranoile si li s-a mai spus in cateva feluri) pe care le am nu erau/sunt vizibile.. Asta m-a ajutat mult..
    Nu va fi usor daca vei alege un drum pe placul tau, va fi mult mai greu, mai solicitant din punct de vedere al volumului de munca, dar vei avea o presiune psihica mai mica si satisfactii mai mari daca/cand vei reusi.

Lasă un răspuns

