Mos Niculae


 

Incep prin a le zice LA MULTI BANI! celor ce au onomastica azi mai ales verisoarei mele, mamica mandretei mele de nepoata….

( Ce tin la neamul meu 😛 )

V-as putea face un copy-paste legat de nea mosulica asta, dar cred ca ar fi prea lipsit de originalitate, nu ca eu as avea prea multa originalitate…

La status am ceva de genu : ” care si-o dorit sa ii aduca zapada??? Felicitari.. mos Niculai exista 😐 ” asta inseamna ca aici ninge…. N-am chef sa fac poze… mi-e frig numai cand ma uit.

Cand eram copil am primit un dar frumos, dulce si puricos poate chiar de la Mos Niculae si cu binevointa mamicii mele : un pisoi ratacit, care l-am denumit simplu si frumos : Nae sau Niculae. Un pisoi tare puricos si infometat ce l-am avut vreo 2-3 ani , gasindu-l ai mei otravit (eu am aflat acum 2 ani de asta… bineinteles ca m-a apucat bocitul cand am aflat). Un matz nebun, de nu puteai sa misti un deget ca era calare pe tine, se urca pe pereti si perdele, un nebun ce te speria sarind pe picioarele tale aparand ca prin minune de nu stiu unde….. acelasi pisoi ce a invatzat una bucata catel gasit sa se spele si sa se ingrijeasca, acelasi pisoi ce se juca „prinsea” prin casa cu catelul si „fatzea-ascundea”, ce dormea impreuna cu el de nici nu stiai care-i catelul si care-i pisoiul…… Acelasi pisoi imi facea masaj de dimineata si imi facea trezirea daca dormeam mai mult de 9:20 si ma ingramadea in perete (nu ca bestia de acum face altcumva si in plus imi sforaie in ureche), ca sa nu mai zic ca statea pe birou cand imi faceam temele torcand in timp ce ma urmarea cand scriam.

Tare as vrea sa am o poza cu el….. cu el si cu catelul (nu asta de acum), dar pe atunci nu aveam aparat foto..asta e…..amintiri… pozele din blog sunt doar ca sunt cativa matzi care seamana cumva cu el.

Nu stiu de ce mi-a venit in minte acel pisoi… probabil ca mi-a adus aminte de vremurile frumoase si fericite si de un cadoul dulce de la mos Niculae.

App.. am gasit site facut de mos Nicule : http://mos-nicolae.exn.ro

sa aveti o zi minunata si Mosulica  sa va aduca ceva bun 🙂

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

