despre legea impotriva cainilor


Nu am mai scris pentru ca nu aveam nici un subiect in minte…acum parca am prea multe….

As vrea  sa discut de la legea cu  animalutele pana la treaba asta cu RA-Apps-ul si vanzarea cladirilor… de la scandalurile sexuale din scoli pana la miliardele de euro castigate de „biserica’ romana… auzi la ei,castiga 10 ron per minut…

Dar cum am promis unui cititor, ca nu le mai amestec subiectele in acelasi articol, o sa le iau pe rand.

Azi o sa discutam despre partea cu animalutele, legea aia „minunata” a cainilor si cum isi paseaza responsabilitatea unul altuia.

In aceasta seara m-a intrebat un „fecior” ce parere am despre asta. Am inceput sa ii explic ca sunt impotriva eutanasierii, ca asa tot timpul vor exista caini  si nu s-ar rezolva nimic, ba din contra, marea majoritate a iubitorilor de animale, plus organizatiile mondiale, uniunea europeana , pana si americanii ne-ar fi in cap. Cea  mai buna metoda este cea a castrarii. Astfel si oamenii sunt fericiti si animalutele nu sunt omorate. Dar baiatul in cauza pune minunata intrabare : dar nu devin mai agresivi?? Ca a auzit el  ca devin si mai agresivi, ca ataca oamenii  si ca ei ataca pt a se hrani (mentalitate de om ce nu a avut in viata lui un animalutz, ce se ia dupa  mamica ce i-o fi zis in copilarie ca daca pune mana pe caine il papa… ce boala am pe mamele alea). CA AR TREBUI SA FIE OMORATI MAJORITATEA PT CA SCORMONESC PRIN GUNOAIE SI FAC MIZERIE….. poftim?? de aia trebuie omorati?? „Ca ataca oamenii….”

Scumpii mei, cainii nu ataca decat daca sunt provocati sau se simt in pericol, bineinteles ca isi apara teritoriul pt ca asa sunt ei programati genetic. Vedem la stiri si nu numai, caini ce sunt chinuiti, omorati, cai batuti, pisici lovite.. si cum i-am zis lui: oare care rasa ar trebui asa un pic eutanasiata???

„dar nu, e vorba de animale, nu de oameni” zise el… omul este din categoria mamifere… cu ce e mai presus fata de un animal? ca merge in 2 picioare, ca are technologie si a construit???… cu constructiile, cu cu mania pt a ocupa cat mai multe teritorii au distrus habitate ale unor specii ce azi nu mai exista.. am distrus… am masacrat.. nu numai animale ci si pe noi, de ce? pt ca ne-am crezut atotputernici.. ca omul este puternic… buhuhuuu…. ca „asta e ordinea firesca a lucrurilor” dupa cum am fost invatati de mici…ca omul este superior

Deci, noi astia supremi, daca ne deranjeaza un caine ce se plimba pe strada sau cauta prin gunoi hai sa il omoram pe el si toata rasa lui…… „faina” gandire, nu??

m-au apucat damblagiile…. sunt nervoasa…. de ce? pentru ca omul se considera cel mai cel, dar nu se uita in jur la puritatea acelor suflete.. ce culmea inca mai au incredere in oameni, ce stau alaturi de ei, ce ii apara si sunt alaturi de ei si la bine si la rau….insa oamenii… tot se devedesc a fi cele mai joasnice fiinte posibile…..

6 gânduri despre &8222;despre legea impotriva cainilor&8221;

  1. Ok… dat fiind ca inca pretuiesc educatia primita de la ai mei imi amintesc ca odata bunica mi-a spus in felul urmator: „Daca vrei sa distrugi ceva, distruge ceea ce ai creat tu!” deci eutanasierea nu (+ ca nu e uman)
    da… suntem superiori prin faptul ca rationalizam(sau cel putin unii dintre noi…), insa superioritatea vine din faptele demne de urmat pe care le facem, nu doar dintr-o simpla fraza…
    Recunosc… mi-e nitzel frica de maidanezii din Bucuresti, am si fost muscat de cateva ori, insa nu as fi de acord cu eutanasierea lor. Sa ii sterilizam pe toti si sa ii plasam in centre de adoptie ale animalelor da… se poate, insa la cum merg lucrurile in Romania va trebui sa mai asteptam…
    Toate cele bune si un An Nou fericit! 🙂
    Cheers!

  2. eu sunt de acord cu eutanasierea … sunt prea multi .. cu sterilizarea nu rezolvi nimic … doar s-a mai facut bani… aruncati in vant…. sunt multi, sunt agresivi si trebuie sa dispara, intr-un fel sau altul.
    ca isi para teritoriul din instinct … nu mai pot eu de instinctul lor ! m-am saturat sa ma feresc de ei peste tot ! daca te musca o data, „din instinct” nu ii mai privesti asa de ingaduitor !

    1. Uite k pe mine ma nuscat dar tot asa privesc lucrurile.de ce sunt agresivi? Asta nu te intrebi? Tot din vina omului.dar stii ce? Hai sa omoram si oamenii agresivi ce isi bat sotiile si copiii, ce sar la bataie in trafic sau baruri.ar fi bun, nu? Bani scot si asa, stai tu linistit

      1. acum exagerezi ! sunt agresivi pt ca s-au salbaticit multi dintre ei, pentru ca sunt in haite, iar daca sare unul, sar toti ! esti iubitoare de animale, se vede asta ! suntem ditamai tara membra UE si avem haite de caini pe strazi ! nu este posibil asa ceva ! eu vorbesc de bucuresti, nu stiu cum e in bv … dar si in curtea de arges e nenorocire …. sunt teribil de multi ! da, sunt pt eutanasiere !

        1. si din a cui vina au ajuns asa? asta nu te mai intrebi???e mai simplu sa omoram decat sa rezolvam cumva situatia fara a avea daune de nici o parte. trage un pic cu ochiul la americani. au acea politie a animalelor si sunt eu tanasiati doar daca sunt grav bolnavi, prea batrani sau sunt declarati mult prea agresivi si asta in urma unor teste. ca sa nu mai zic ce pedepse iau acei stapani ce isi neglijeaza animalele sau oamenii ce chinuie de la amenzi usturatoare pana la ani de inchisoare. Dar e ma simplu sa se dea bani la asa zisele firme ce se ocupa cu eutanasierea.. milioane de euro care oricum sunt furati ca-s mana-n mana cu astia de la guvernare/ primarii/ ce o mai fi si sa chinuie animalele decat sa se faca cu adevarat o legislatie calumea atat oamenilor cat si animalutelor si o politie a animalelor.
          Da!sunt iubitoare de animale, pt ca animalele mi-au aratat cu adevarat ca sunt sincere, ca pot da dovada de iubire neconditionata, nu cum face omul (inafara mamelor) ca pot trece peste bariera dintre specii si multe altele ce oamenii nu sunt capabil.

Lasă un răspuns

