flash player pe VDF 858


 

Am primit destul de multe intrebari pe chat si blog legate de vizionarea online de filmulete. Pentru asta trebuie adobe flash player 10.1. din pacate, orice  varianta de flash player nu este suportata de catre acest telefon, desi are sistemul froyo. memoria nu ne avantajeaza si mai ales puterea procesorului…

Din pacate, desi am reusit sa imi instalez cu chiu cu vai flash-ul, nu merge. daca gasiti alternative, va rog sa ne scrieti.

 

acum va las cu un banc si o melodie :

Fetita: “Tata… un baiat de la scoala mi-a spus ceva ce nu inteleg…. mi-a spus ca am parbrizul frumos,un portbagaj smecher,niste sasiuri tari, amortizoare excelente…. Ce inseamna asta??” Tatal: “Spune-i asa… ca de indrazneste sa-ti ridice capota ca sa verifice uleiul , o sa-i rup teava de esapament!”

 

2 gânduri despre &8222;flash player pe VDF 858&8221;

  1. Buna, scz pt deranj. Am si eu o intrebare. La vodaf smart 858, la mesaje, dupa punct, iti ia automat cu litera mare urmatorul cuvant??? Mie nu, si ma enerveaza ca d fiecare data, dupa punct, tb sa-i pun litera mare!!!!

Lasă un răspuns

