mda… lene mare


 

De cateva zile am inceput sa dorm bine… si sa dorm mult… numai ca al meu caine are un program matinal….. prea matinal, asa ca eu casc desi e 11:20  de imi dau lacrimile.

Ieri am fost prin nu stiu ce minume fata harnica … si azi presimt ca voi fi…. o fi din cauza cafelei???? sau ca se aproprie Craciunul?

Vai… iar imbulzeala prin magazine… oameni furnicand dupa cadouri…. dar am scapat anul asta 😀  bani n-am de cadouri, ii iau o cioco lui tata si cam gata. de umblat prin magazine… cred ca ma lipsesc.. si asa tata se duce sa faca aprovizionarea.

mmmmm… mmm…. d-abia astept sa faca tata curechi cu carne , tradus din moldoveneste inseamna varza murata cu carnita afumata bagata intr-o oala de lut la cuptor cu dafin si boabe de piper….. offff… o bunaciune ce merge de minune cu mamaligutza… da.. neam de mamaligari.. pana si gogutza meu papa….de caine nu mai zic… e ca pisica atunci cand ii miroase a peste.

Ma napadesc amintirile din copilarie legate de Craciun… nu mai exista acea magie…. in fine… va las, ca eu fetita harnica…. sper 😀

 

Lasă un răspuns

